Slow Chat (2024): draag ook je steentje bij!
- Berthil
- Premium
- Contacteer:
Die rechter hebben we cadeau gekregen, die linker heb ik naderhand bij gekocht omdat het zo lekker is wat uit de grote komt maar omdat we meestal met zijn tweetjes zijn is de kleine vaak genoeg. Ik had uit mijzelf denk ik niet zo'n grote gekocht maar die heeft me wel aan het slow cooking gebracht. Een Hibachi hadden we al maar met zo'n Kamado word alles een smaak bom. De buitenkeuken heb ik dus dit weekend aangepast omdat ik in de winter ook wil BBQ-en. Ik zou hem op nr. 1 zetten op de verlanglijst
.
.
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Dat ziet er netjes uit!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik ken iemand met iets vergelijkbaars.
Daar heb ik af en toe gesmikkeld.
Daar heb ik af en toe gesmikkeld.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ergens is het wel bijzonder dat TLG Bricklink Designer Program sets opstuurt voor review.
Dat is maar net wat waarvoor je de review in zet. In mijn ogen is het voor Lego een relatief goedkope vorm van marketing, dus vanuit dat oogpunt niet gek.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ja, dat snap ik.
Het zijn vrij gelimiteerde oplagen en daarnaast is Bricklink toch niet de plek waar veel normale klanten komen.
Het zijn vrij gelimiteerde oplagen en daarnaast is Bricklink toch niet de plek waar veel normale klanten komen.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Plannen voor het weekend?
Ik heb twee verjaardagen op de planning staan.
Ik zit nu ziek thuis, dus ik denk dat het een weekend zonder invulling zal worden.
Ik heb twee verjaardagen op de planning staan.
Ik zit nu ziek thuis, dus ik denk dat het een weekend zonder invulling zal worden.
Nog 8 minuten achter de laptop en dan lekker koken voor familie. Morgen minifigs maken voor de layout en dan op naar 65 jaar Pearle feest in Hilversum. Zondag ook een layout dagje denk ik en wellicht een serietje kijken. Al met al rustig weekendje.
Beterschap Sander
Beterschap Sander
Vanavond zoon ophalen na een werkweek, momenteel hangt hij zo'n 12 km hoog in de lucht.
Ook starten met nieuwe medicijnen, bepaald geen snoepgoed, maar hopelijk is het eindelijk iets wat tegen de pijn helpt...
Morgen ook nog wat bouwen denk ik.
Ook starten met nieuwe medicijnen, bepaald geen snoepgoed, maar hopelijk is het eindelijk iets wat tegen de pijn helpt...
Morgen ook nog wat bouwen denk ik.
Pruisen bestaat al een tijdje niet meer
Ik hoop morgen verder met de layout te gaan voor lego world. Zondag vier ik al ruim van te voren mijn eigen verjaardag voor familie
Ik hoop morgen verder met de layout te gaan voor lego world. Zondag vier ik al ruim van te voren mijn eigen verjaardag voor familie
Er zijn nog wat resten van te vinden, maar 3 knopjes naar links en dan lukt het vast wel.
- VlieBricker
- Premium
Allereerst beterschap Sander! Te ziek om zelfs iets met LEGO te kunnen doen..........mmmm, dan moet het wel heel ernstig zijn :what:.sanderkoenen schreef: ↑vr okt 04, 2024 3:43 pm Ik zit nu ziek thuis, dus ik denk dat het een weekend zonder invulling zal worden.
Morgenochtend steek ik met de eerste veerboot over naar de wal om dan m'n kleinzoon in Glimmen op te halen en samen gezellig naar het festijn met bouwsteentjes te gaan in het Legio-museum. Het wordt weliswaar georganiseerd door de Bouwsteen maar ik hoop toch ook wel 'n paar LOWLUG'rs aan te treffen want volgens mij zijn er leden die ook wel iets doen bij die andere vereniging.
We gaan er in ieder geval een gezellige dag van maken.
- Berthil
- Premium
- Contacteer:
Beterschap Sander!
Vorig weekend de doelen qua klussen gehaald, dit weekend van genieten. De laatste onderdelen voor een robot arm GBC zijn binnen, zondag zijn de weersverwachtingen minder positief dus daar dan nog wat aan werken tezamen met een bouwinstructie voor een al bestaand trein GBC.
Vorig weekend de doelen qua klussen gehaald, dit weekend van genieten. De laatste onderdelen voor een robot arm GBC zijn binnen, zondag zijn de weersverwachtingen minder positief dus daar dan nog wat aan werken tezamen met een bouwinstructie voor een al bestaand trein GBC.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Bedankt!
Inmiddels ietsjes beter, maar er zit nog niet veel energie in.
Ik heb net wel Jedi Bob's Starfighter gemaakt.
Leuke/mooie set is dat.
Inmiddels ietsjes beter, maar er zit nog niet veel energie in.
Ik heb net wel Jedi Bob's Starfighter gemaakt.
Leuke/mooie set is dat.
Vanmorgen mijn LW layout afgemaakt en vanmiddag ingepakt. Is eindelijk mijn nieuwe bouwtafel leeg dus kan ik hem gaan aflakken. Straks maar de eerste laag opzetten. De kleur is LBG geworden.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Dat wordt straks lastig zoeken naar de 1x1 plates in LBG haha
Uiteindelijk is het een kleine tint donkerder geworden dan LBG. Dus we gaan zien of dat lukt. Straks na de koffie schuren en tweede laag aanbrengen.
Ik laat het je weten.
- Chef_NL
- Premium
- Contacteer:
Ik heb vandaag eindelijk weer wat tijd om aan lego te besteden, ik ben de laatste maanden beetje teveel opgezogen door werk en andere ongein.
Ik ben nu eerst begonnen met legoplek maar weer eens netjes maken, en alle setjes die ik de laatste tijd gebouwd heb afbreken en uitsorteren. Dat geeft me altijd weer een soort mentale rust, en fijn om weer met wat nieuws te starten. Ik heb wel aardig wat halve moc(s) af, tijd om weer eens wat dingen af te maken
Ik ben nu eerst begonnen met legoplek maar weer eens netjes maken, en alle setjes die ik de laatste tijd gebouwd heb afbreken en uitsorteren. Dat geeft me altijd weer een soort mentale rust, en fijn om weer met wat nieuws te starten. Ik heb wel aardig wat halve moc(s) af, tijd om weer eens wat dingen af te maken
Rust in hoofd en werkplek is erg belangrijk.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ik ben vanavond ook voor het eerst in lange tijd weer aan het bouwen geweest. Vorige week wat opgeruimd dus kon ik verder met mijn MOC.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Dank je. Ik had deze als wip mee naar Lelystad. Sindsdien nog niet veel verder gekomen .
Mooie daktechniek, ik wil dit nog eens hetzelfde doen maar dan met die taps toelopende slopes. Bedankt voor het voorbeeld
-
- Premium
Ik heb moeite met mijn schaal van mijn moc. Als ik de schaal aan hou van mijn huisjes dan moet mijn kasteel muur 50 briks hoog worden heb ik zo ingeschat. Nou heb ik ooit op het forum een discussie over dit onderwerp gelezen maar ik kan het niet terug vinden (ben niet zo'n held in het zoeken op het forum). Kan iemand mij helpen
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Meestal hoef je niet helemaal in verhouding te bouwen maar het moet goed ogen. Dus misschien voldoet en muur van 40 bricks hoog ook om goed in verhouding te zijn (op het oog) zonder het na te meten.