Nieuwe onderdelen (2024)
Daar zitten wel een paar leuke recolors bij. Hopelijk komt de review van de Wednesday kamer ook snel, want daar zitten ook meerdere leuke nieuwe onderdelen in (met voor mij als hoogtepunt de gargoyle).
Bij New Elementary hebben ze waarschijnlijk naar jou geluisterd, Geert_H, want ze hebben net een review van de 76781 online geplaatst. Hierbij hebben ze niet alleen de spotlight gezet op de felbegeerde waterspuwer:
Maar ook de recolors uitgelicht:
Bron
Maar ook de recolors uitgelicht:
Bron
Daar ben ik blij mee. Na het lezen van de review is de kans nog een stukje groter geworden dat deze er gaat komen.
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Die waterspuwers zijn prachtig.
Laten we vooral hopen dat de waterspuwers op PaB komen, en niet als ip onderdeel beschouwd worden. In het laatste geval zullen ze niet op PaB komen.
en dat ze een schappelijke prijs gaan krijgen
Wat noem je een schappelijke prijs? Ik zou niet gek staan te kijken van iets meer dan €2 ps . Maar wanneer ze niet op PaB komen, zullen de prijzen op bricklink zeker de pan uit rijzen.
2 a 3 euro gezien het formaat, dus niet die 6 euro ofzo die ze voor dat geitje vragen
Het geitje is volgens mij dual molded, door de hoorns. Dat maakt hem sowieso al een stuk duurder, en dan ook nog geprint. Wil niet zeggen dat ze geen populariteit toeslag hebben toegepast. De waterspuwers zijn egaal, dus dat scheelt in productie kosten. De tijd zal het verder leren.
3,5 tot 4 maanden doorgaans. Maar om te checken of het onderdeel ip protect is, kan al vrij snel na uitgeven van de set.
Via de juiste Discord server, indien je wilt kan ik je via pb een uitnodiging sturen (ze willen daar geen links naar hun hebben in open gedeeltes van websites). Indien iemand anders een uitnodiging wil, kan die dat ook laten weten.
Hmm ja is mij niet echt duidelijk waarom het zo populair is. Gaat straks elk kasteel gebouw gotisch worden....?
New Elementary heeft een artikel geplaatst over alle nieuwe onderdelen uit de Fortnite-sets (klikbaar):
Enkele voorbeelden:
Enkele voorbeelden:
Ook heeft New Elementary een artikel geplaatst met alle nieuwe onderdelen uit set 10340 Kerstkrans (klikbaar):
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Daar zit weer veel mooi en bulkwaardig spul bij!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Aangezien ik nog een idee heb voor iets caribbean, is dit in de aanbieding best een leuke partspack.