Boldstone Hold
Hoi Allemaal,
even een paar foto's van mijn hernieuwde lego-droom die ik als klein mannetje al had van het bouwen van een middeleeuws dorp. Dit is mijn tweede poging de eerste was met al mijn oude lego dus bijzonder retro (en ook inmiddels afgebroken).
Hoewel het bouywen niet altijd even snel gaat heb ik er ontzettend veel plezier in en loop af en toe nog steeds dingen aan te passen. Dit zijn 2 modules die los van elkaar kunnen (het boerderij en de smid zijn 2 delen van 64x32 studs) is ook makkelijker met wegzetten. Ben nu ook met een derde deel bezig, een herberg.
Oh en mochten er tips zijn, ik lees ze graag, wel de sandwich methode toepassen aub, hapje eten, kritiek, hapje eten...zoiets was het geloof ik.
P.S. Kan vooral nog wel tips over het gebruik van flickr gebruiken denk ik....
even een paar foto's van mijn hernieuwde lego-droom die ik als klein mannetje al had van het bouwen van een middeleeuws dorp. Dit is mijn tweede poging de eerste was met al mijn oude lego dus bijzonder retro (en ook inmiddels afgebroken).
Hoewel het bouywen niet altijd even snel gaat heb ik er ontzettend veel plezier in en loop af en toe nog steeds dingen aan te passen. Dit zijn 2 modules die los van elkaar kunnen (het boerderij en de smid zijn 2 delen van 64x32 studs) is ook makkelijker met wegzetten. Ben nu ook met een derde deel bezig, een herberg.
Oh en mochten er tips zijn, ik lees ze graag, wel de sandwich methode toepassen aub, hapje eten, kritiek, hapje eten...zoiets was het geloof ik.
P.S. Kan vooral nog wel tips over het gebruik van flickr gebruiken denk ik....
Ja groter is wel handiger, helemaal direct uploaden over het hoofd gezien voor niets flickr aangemaakt....was al te laat gisteren
- Bijlagen
-
- 20230517_172821.jpg (884.18 KiB) 10672 keer bekeken
-
- 20230517_172623.jpg (1.07 MiB) 10672 keer bekeken
-
- 20230517_172450.jpg (1.07 MiB) 10672 keer bekeken
Ziet er erg levendig uit. Goed gedaan!!
Dank je, vandaag ook weer even bezig geweest een volgend deel, even een sneak-preview dan maar. Vanavond ook de bricklink bestelling even oppikken dan kan ik weer verder. Het Harry Potter koetsje was ook wel tof vond ik zat ik ook even met een schuin oog naar te kijken (om te stelen ). Prima vermaak dus hier in huis vandaag zo gehad.
- Bijlagen
-
- 20230518_164137.jpg (1.47 MiB) 10618 keer bekeken
Hallo allemaal
Het is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar wil toch graag even weer iets delen met jullie. Ik zit natuurlijk (mijn kindertijd uitgezonderd) nog relatief kort in de hobby, maar ben toch bezig met een bouwsel. Ik was vroeger gek van de Dragon Masters, en wat ik aan het bouwen ben moet een beetje een combinatie worden van sets 6076 en 6082. Bouwsel heeft interieur en gangen die alles met elkaar verbinden.
Zelfs enige speelfeatures voor tijdens bezoek
Een deadline heb ik niet, maar het word allemaal steeds een beetje groter en mooier. Ben dan ook benieuwd wat jullie er van vinden
Groeten, Berend
Het is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar wil toch graag even weer iets delen met jullie. Ik zit natuurlijk (mijn kindertijd uitgezonderd) nog relatief kort in de hobby, maar ben toch bezig met een bouwsel. Ik was vroeger gek van de Dragon Masters, en wat ik aan het bouwen ben moet een beetje een combinatie worden van sets 6076 en 6082. Bouwsel heeft interieur en gangen die alles met elkaar verbinden.
Zelfs enige speelfeatures voor tijdens bezoek
Een deadline heb ik niet, maar het word allemaal steeds een beetje groter en mooier. Ben dan ook benieuwd wat jullie er van vinden
Groeten, Berend
- Bijlagen
-
- Forum01.jpg (1.24 MiB) 10316 keer bekeken
-
- Forum02.jpg (1.15 MiB) 10316 keer bekeken
-
- Forum03.jpg (1.85 MiB) 10316 keer bekeken
Ik vind het indrukwekkend worden!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Dat ziet er goed uit!
Rotswerk ziet er gelikt uit en de begroeiing werkt goed hier.
Rotswerk ziet er gelikt uit en de begroeiing werkt goed hier.
Een goed begin is het halve werk, jij bent al een mooi end op weg!!
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Dat ziet er cool uit zeg!
Bedankt allemaal! ik waardeer jullie positieve woorden.
Ik heb vandaag nog een ietsje kunnen bouwen, was niet heel tevreden met een bepaald deel dus daar maar even wat veranderd (dat is natuurlijk het makkelijke van lego)
Ik heb vandaag nog een ietsje kunnen bouwen, was niet heel tevreden met een bepaald deel dus daar maar even wat veranderd (dat is natuurlijk het makkelijke van lego)
- Bijlagen
-
- Forum04.jpg (1.52 MiB) 10196 keer bekeken
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Erg cool gedaan hoor! Leuk!
Bricklink bestellingen weer binnen dus met dit heerlijke weer lekker kunnen prutsen omdat ik een idee had voor een omgevallen boom.
Dit is optie 4, uiteindelijk tevreden met het resultaat, maar wel zitten tobben en mopperen
Dit is optie 4, uiteindelijk tevreden met het resultaat, maar wel zitten tobben en mopperen
- Bijlagen
-
- Forum05.JPG (1.9 MiB) 10107 keer bekeken
Ziet er goed uit zo, misschien nog een paar bruine handjes toevoegen als hele kleine takjes.
Ik was deze week wat meer aan huis gebonden helaas, voordeel is wel dat ik wat meer met de "lego kon spelen" (iemand in mijn buurt haat het als ik het zo omschrijf
Ik denk dat het wel leuk is om jullie even te laten zien hoe de bovenzijde in elkaar steekt, het is namelijk geen massief bouwwerk, anders kan ik mijn draak niet aaien namelijk. De zijwanden zijn tamelijk massief, maar daarbovenop bestaat het uit diverse modules, waardoor het het een soort van in elkaar klikt en ik tevens in de grot, en de zijgang bij de toren kan komen.
Ik denk dat het wel leuk is om jullie even te laten zien hoe de bovenzijde in elkaar steekt, het is namelijk geen massief bouwwerk, anders kan ik mijn draak niet aaien namelijk. De zijwanden zijn tamelijk massief, maar daarbovenop bestaat het uit diverse modules, waardoor het het een soort van in elkaar klikt en ik tevens in de grot, en de zijgang bij de toren kan komen.
- Bijlagen
-
- Moc06.JPG (1.43 MiB) 9977 keer bekeken
-
- Moc07.JPG (1.89 MiB) 9977 keer bekeken
-
- Moc08.JPG (1.83 MiB) 9977 keer bekeken
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Mooie voorderingen!
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Dat vlot lekker! Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat eruitziet. Tot nu toe al erg leuk om te zien!
Heerlijk zo'n Pinksterweekend zonder verplichtingen. Best aardig zitten bouwen vandaag, en eigenlijk afgelopen week ook wel terwijl ik normaliter het echt een weekend dingetje is. Goed, Het "Dragon Den" Moc-gedeelte is op de toren na wel nu een soort van af, en dus de eerste stapjes gezet naar het herbouwen van de Fire-Breathing Fortress. Ik ga mij weer zo hard in de nesten werken vrees ik met sommige dingen maar des te toffer als wat ik voor ogen heb ook in bouwstenen te voorschijn komt
Oh ja de module met het gebouw is nog niet af, daar zal ik nog het één en ander voor moeten bestellen. Maar ik denk dat de slimme observant dat wel door had
Oh ja de module met het gebouw is nog niet af, daar zal ik nog het één en ander voor moeten bestellen. Maar ik denk dat de slimme observant dat wel door had
- Bijlagen
-
- Moc09.JPG (1 MiB) 9794 keer bekeken
-
- Moc10.JPG (1.58 MiB) 9794 keer bekeken
-
- Moc11.JPG (1.62 MiB) 9794 keer bekeken
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Lekker bezig!
Leuk om de vorderingen zo te zien. Ga zo door!!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Lekker modulair en je hebt lekker het tempo erin.
Dat zeker, maar had ook vorige week onverhoopt een weekje thuis blijven i.v.m. een autoongeval, maar zoals Johan C ons vertelde, Elk nadeel heb z'n voordeel. Wat op zich wel fijn is want dan kon ik mijn gedachten even verzetten van al het gedoe wat er bij komt kijken
En we bouwen rustig verder, nu begonnen aan de onderste verdieping van het slot zelf, uiteraard weer met interieur.
Had 1 juni m'n grootste bricklink bestelling ooit binnen, maar vrees dat het niet genoeg zal zijn
De eerste foto is van een gedeelte wat ik al eerder heb laten zien, alleen is het nu echt af, en de 2e en 3e zijn een keuken en wachtruimte op de onderste verdieping van het slot zelf.
Had 1 juni m'n grootste bricklink bestelling ooit binnen, maar vrees dat het niet genoeg zal zijn
De eerste foto is van een gedeelte wat ik al eerder heb laten zien, alleen is het nu echt af, en de 2e en 3e zijn een keuken en wachtruimte op de onderste verdieping van het slot zelf.
- Bijlagen
-
- Moc12.JPG (1.86 MiB) 9159 keer bekeken
-
- Moc13.JPG (1.1 MiB) 9159 keer bekeken
-
- Moc14.JPG (1.08 MiB) 9159 keer bekeken
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Dat tapijt is leuk gemaakt!
Zeker, leuk interieur!
De sfeer van de gehele build is echt wel goed doorgevoerd, complimenten.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Lekker bezig! Enne.. je hebt nooit genoeg Lego, hooguit te weinig ruimte
Te weinig ruimte die heb ik vandaag nog gehoord. Ik denk trouwens dat het wel weer leuk is om wat nieuwe foto's erop te gooien er is weer wat bijgekomen
- Bijlagen
-
- Moc18.JPG (1.78 MiB) 7539 keer bekeken
-
- Moc16.JPG (1.16 MiB) 7539 keer bekeken
-
- Moc15.JPG (1.69 MiB) 7539 keer bekeken
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Dat ziet er goed uit!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Zeker! Begint al een behoorlijk bouwwerk te worden.
Vandaag weer een beetje kunnen bouwen aan de volgende etage, en hoewel ik nog verre van tevreden ben geeft het al wel een mooi inkijkje in de vrijetijdsbesteding van de bewoners
- Bijlagen
-
- 20240810122004_IMG_4062.JPG (1.65 MiB) 5170 keer bekeken
-
- 20240810160709_IMG_4070.JPG (1.82 MiB) 5170 keer bekeken
-
- 20240810122014_IMG_4063.JPG (1.65 MiB) 5170 keer bekeken
Eet smakelijk!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Hmmm.
Dat is al een mooi begin
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Feestmaal!
Je hebt het grauwe sfeertje van de middeleeuwen echt goed te pakken. Zit hem natuurlijk in het gebruik van de kleuren en de soberheid, goed gedaan!!