Nieuwe Puzzel Uitdaging: pak die part! [2024]
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ik denk dat ik hier ook niet heel veel van heb, maar het is zeker een onderdeel met mogelijkheden.
Spel is helaas een beetje dood gegaan.
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Helaas lijkt dat zo.
Ikzelf had er even geen tijd voor daar ik de layout voor Lowlug XL graag af wilde hebben en vakantie tussendoor.
Nu heb ik sowieso wel het idee dat door social media het forum minder levend is of lijkt. Daar zal dit ook onder lijden denk ik.
Ikzelf had er even geen tijd voor daar ik de layout voor Lowlug XL graag af wilde hebben en vakantie tussendoor.
Nu heb ik sowieso wel het idee dat door social media het forum minder levend is of lijkt. Daar zal dit ook onder lijden denk ik.
Leuk gebruik gemaakt van de part, en je hebt er ook al redelijk wat van.
Dat heb je snel gedaan in 11 minuten Leuke planten!
Ik zou oprecht niet weten of ik dit onderdeel in huis heb en mocht ik het wel hebben zou ik ook niet weten waar ik dit heb opgeborgen.
Ik zou oprecht niet weten of ik dit onderdeel in huis heb en mocht ik het wel hebben zou ik ook niet weten waar ik dit heb opgeborgen.
Leuk!
Goed gevonden!
Leuk gevonden die laatste 2
alleen lastig te zien zo hoe je die onderdelen hebt toegepast
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Bij deze open versies. Bij de 'gewone' boom heb ik de onderdelen even een andere kleur gegeven zodat het wat beter te zien is hoe ze staan.
- Bijlagen
-
- TreePalm-claw-open.png (435.84 KiB) 3316 keer bekeken
-
- Tree-claw-open.png (649.64 KiB) 3316 keer bekeken
Goede toepassing
Ik hoop dat ze in het echt ook zo stevig zijn en niet dat de boel naar beneden gaat hangen.
Ik hoop dat ze in het echt ook zo stevig zijn en niet dat de boel naar beneden gaat hangen.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ja dat is zeker een goed idee! Geeft een organische uitstraling.