Slow Chat (2024): draag ook je steentje bij!
- vertmaori
- Premium
- Contacteer:
Zo'n weekeinde zonder te volle agenda is stiekem best wel lekker.
Wij zijn vanochtend naar Eijerkamp in Veenendaal geweest tijdens onze al tijden (ruim 2 jaar) durende zoektocht naar andere eetkamerstoelen. De stoelen die we al heel lang op het oog hadden en we eigenlijk te duur vonden zijn het geworden. Toen we binnen kwamen bleek er vandaag een actie te zijn dat je 15% korting kreeg op 10 merken, waaronder het merk dat we eigenlijk wilden. Dit wisten we niet voordat we gingen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en nu dus 12 tot 14 weken wachten. En keurig binnen het gestelde budget gebleven. Eindelijk stoelen met armleuningen en op wieltjes die niet onze vloer vern**ken.
Wij zijn vanochtend naar Eijerkamp in Veenendaal geweest tijdens onze al tijden (ruim 2 jaar) durende zoektocht naar andere eetkamerstoelen. De stoelen die we al heel lang op het oog hadden en we eigenlijk te duur vonden zijn het geworden. Toen we binnen kwamen bleek er vandaag een actie te zijn dat je 15% korting kreeg op 10 merken, waaronder het merk dat we eigenlijk wilden. Dit wisten we niet voordat we gingen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en nu dus 12 tot 14 weken wachten. En keurig binnen het gestelde budget gebleven. Eindelijk stoelen met armleuningen en op wieltjes die niet onze vloer vern**ken.
Ik ben net terug van een dagje weg met mijn oudste twee kinderen voor vaderdag, waarbij wij met hun moeder en haar partner (hun bonusvader dus) naar het Hartenstein zijn geweest. Met hun moeder heb ik goed contact en met haar partner ook. Hij is voor hun ook erg belangrijk als bonusvader, dus dan vind ik het ook belangrijk dat hij erbij betrokken kan zijn. Ging allemaal in goed overleg en een top sfeer..
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Dat klinkt als een geslaagd weekend.
Ik kwam net dit tegen.
Ik vond het altijd vreemd dat er geen verborgen afsnijroutes waren in dit level.
Die zijn er waarschijnlijk uitgehaald door High Voltage.
Dit is het circuit.
Ik kwam net dit tegen.
Ik vond het altijd vreemd dat er geen verborgen afsnijroutes waren in dit level.
Die zijn er waarschijnlijk uitgehaald door High Voltage.
Dit is het circuit.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Weekend!
Zijn er nog plannen?
Zijn er nog plannen?
Zoals elke zaterdag diverse klusjes in en rondom huis. Verder nog geen flauw idee.
Beetje bouwen, beetje sporten, beetje niksen, doorsnee weekend dus
Nu even beetje gebouwd, vanavond verjaardag van m'n zwager. Morgen hopelijk nog wat bouwen.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Kleine tip voor de klimop: onderaan stuk van ca 10 cm er tussenuit zagen, een maand of liefst nog langer geduld en dan verwijderen. Gaat het makkelijkst en beschadig je het minst van de gevel of waar hij tegenaan groeit.
Heb ik ook eens gehad. Was een extra “wortel” in de regenpijp gegroeid.
Onkruid vergaat niet
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Het is inderdaad behoorlijk stug spul. Een paar takjes die nog de grond raken is al genoeg om het in leven te houden.
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat je juist gelijk de hele klimop moet weghalen want als ie dood is ben je er veel langer mee bezig doordat het steeds afbreekt.
Vanavond wat opgeruimd zodat mijn bouw tafel redelijk leeg is. Lego Masters AU vs World aflevering 6 gekeken. Zo denk ik nog even verder bouwen aan de kasteel set.
Morgen hele dag feest van mn oudste zus en zwager die 12,5 jaar getrouwd zijn.
Vanavond wat opgeruimd zodat mijn bouw tafel redelijk leeg is. Lego Masters AU vs World aflevering 6 gekeken. Zo denk ik nog even verder bouwen aan de kasteel set.
Morgen hele dag feest van mn oudste zus en zwager die 12,5 jaar getrouwd zijn.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Mooi!
Gefeliciteerd!
Ik ben net naar de vuilstort geweest.
Nu even boodschappen doen en dan zo verder aan mijn huiswerk.
Nog een weekje en dan heb ik twee maanden even niks qua studie.
Gefeliciteerd!
Ik ben net naar de vuilstort geweest.
Nu even boodschappen doen en dan zo verder aan mijn huiswerk.
Nog een weekje en dan heb ik twee maanden even niks qua studie.
Gefeliciteerd ja! Nu nog mooie foto's zodat wij ook mee kunnen genieten
Ik heb zojuist de laatste hand gelegd aan twee microscale transformers. Was leuk om te doen en echt uitdagend.
Ik ben toe aan interieurfotos van mijn nieuwste MOC. Daarna kan ik hem helemaal afmaken en moet hij ook dan weer op de foto.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik zat net even op Brickset te kijken.
https://brickset.com/sets/year-2024
Met Icons zitten we bijna bij de 10400.
Dan de vraag, welke nummers gaat TLG nu reserveren voor Icons?
https://brickset.com/sets/year-2024
Met Icons zitten we bijna bij de 10400.
Dan de vraag, welke nummers gaat TLG nu reserveren voor Icons?
Dat is wel een heel spannende vraag.
Ik stel Romeinse cijfers voor
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik had het niet zo verwacht toen TLG volledig overging naar 5-cijferige nummers.
Van het weekend een mini moc gemaakt:
In mini scale om het formaat van de rest van de build te benadrukken. Ja ben ook bezig geweest gister tussen de F2 en F3 door met de benen en ondanks dat ik nog lang niet tevreden ben over de uitvoering geeft het wel een goed beeld van de proporties. Gelukkig ben ik op tijd begonnen :-)
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Die wordt goedgekeurd door Stuifzand
- Dennis75
- Premium
- Contacteer:
Misschien stomme vraag... maar waar staat een link naar alle Reviews op de front page?
Ik kom er alleen door een review aan te klikken en dan het nr weg te halen in het adres.
Misschien het kopje van de reviews sectie klikbaar maken ?
Ik kom er alleen door een review aan te klikken en dan het nr weg te halen in het adres.
Misschien het kopje van de reviews sectie klikbaar maken ?