Klaas bouwt ook wel eens wat
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Heel leuk geworden!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Dat ziet er fantastisch uit!
Dank allen voor de positieve reacties!
Soms heb ik gewoon geen zin in 90 graden Maar toen ik het terrein erin ging maken (domme volgorde natuurlijk, maar daar kom ik wel vaker achter) bleek het niet eenvoudig om grond en muur netjes aan te laten sluiten. Maar op de foto's is het in ieder geval netjes gelukt.
En de volgende inzending is klaar. Verhaaltje staat in wedstrijdtopic. Wat een drama om dit ding een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen. Dark orange spiegelt als een malle en omdat je in de kamer wilt fotograferen komt het licht altijd van de spiegelende kant, ondanks gaten in het dak.
Nou ja, hopelijk kunnen jullie er toch nog wat van genieten...
Nou ja, hopelijk kunnen jullie er toch nog wat van genieten...
Weer een inzending af
Het is een mooie dag. De herder is er maar bij gaan zitten. Wat een heerlijk weer, zeg!
Aan de andere kant van de muur is het ook vredig. Nu ja, het jongetje uit het rechter huis wil graag naar zijn vader toe, die in de tuin aan het werk is, maar hij struikelt, tot groot vermaak van de wachters. Gelukkig kwam juist zijn moeder thuis.
In het andere huis woont een wat zonderlinge, teruggetrokken man. Niet onvriendelijk, maar toch wat mysterieus. Hij heeft een bordje bij zijn deur, maar er staat niets op.
O, wat een mooie, vredige dag!
Of toch niet?
Het is een mooie dag. De herder is er maar bij gaan zitten. Wat een heerlijk weer, zeg!
Aan de andere kant van de muur is het ook vredig. Nu ja, het jongetje uit het rechter huis wil graag naar zijn vader toe, die in de tuin aan het werk is, maar hij struikelt, tot groot vermaak van de wachters. Gelukkig kwam juist zijn moeder thuis.
In het andere huis woont een wat zonderlinge, teruggetrokken man. Niet onvriendelijk, maar toch wat mysterieus. Hij heeft een bordje bij zijn deur, maar er staat niets op.
O, wat een mooie, vredige dag!
Of toch niet?
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Mooie built!
Mooi werk weer. Ik ken het probleem, kwam er ook net te laat achter zoals je koetsier.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Weer leuk Klaas!
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Leuk gemaakt! En een klein rekenfoutje omzetten naar een verhaal voor je MOC is goed bedacht!
Tenminste, zoals ik uit je bericht kan opmaken was het oorspronkelijk niet de bedoeling? Al vind ik de scene wel erg leuk geworden en zit er veel actie in.
Tenminste, zoals ik uit je bericht kan opmaken was het oorspronkelijk niet de bedoeling? Al vind ik de scene wel erg leuk geworden en zit er veel actie in.
Ik was inderdaad bezig met een brug waar een paard en wagen op moesten gaan rijden. De brug was een stukje klaar, ik ging de wielen proberen en het paste dus net niet...LegoMathijs schreef: ↑zo feb 25, 2024 10:18 pm Leuk gemaakt! En een klein rekenfoutje omzetten naar een verhaal voor je MOC is goed bedacht!
Eerst nog even over een brug met een wegdek van 7 breed gedacht, maar ineens kreeg ik het idee dat ik het probleem beter in een oplossing om kon zetten
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
En dat is goed gelukt
“Een probleem is pas een probleem als je het als probleem ervaart”
Of zoals onze Bob aangaf, “There are only happy little accidents”
Of zoals onze Bob aangaf, “There are only happy little accidents”
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Gaaf gedaan zeg! Hoe heb je dat gedaan met die onderkant van de brug, is dat met die afgeronde 1x2 plates onder de tiles?
Klopt
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Erg goed gelukt!
Dank je! En ook alle anderen voor de enthousiaste reacties.
- HappyMoc42
- Premium
Leuk omgedacht!
The Wall ook mooi, met dat grapje met de ondermijners
The Wall ook mooi, met dat grapje met de ondermijners
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Het is eigenlijk gewoon te mooi weer, krijg je van die harde schaduwen.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ik vind het ook een leuke foto
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Leuke scene!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Heb je wel een wolfwerend hek geplaatst?
Wat je aan de foto niet kan zien is wat de achtergrond is... een envelop van de belastingdienst