Stemtopic: Nieuwe Puzzel Uitdaging [2024]
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Het schoot er even bij in laatste dagen, hierbij alsnog de stemtopic voor NPU pak die part van maart. De part was de verfroller.
Ik leen het idee van punten geven even van een andere bouwwedstrijd van Sander: plaats een comment en verdeel (maximaal) 5 punten tussen de inzendingen. Je mag 5 punten aan 1 geven, 2-2-1 of net hoe je zelf wilt. hopelijk is er op die manier niet snel een gelijke stand
Winnaar kiest de part voor de maand mei, de uitdaging voor de maand april is inmiddels online in het topic
De 3 deelnemers zijn:
LegoRK: klassieke straatlantaarn
Johlie70: trike
Bricksterdam: lieveheersbeestje
De stembussen zijn 10 dagen open zodat iedereen voldoende gelegenheid heeft.
Ik leen het idee van punten geven even van een andere bouwwedstrijd van Sander: plaats een comment en verdeel (maximaal) 5 punten tussen de inzendingen. Je mag 5 punten aan 1 geven, 2-2-1 of net hoe je zelf wilt. hopelijk is er op die manier niet snel een gelijke stand
Winnaar kiest de part voor de maand mei, de uitdaging voor de maand april is inmiddels online in het topic
De 3 deelnemers zijn:
LegoRK: klassieke straatlantaarn
Johlie70: trike
Bricksterdam: lieveheersbeestje
De stembussen zijn 10 dagen open zodat iedereen voldoende gelegenheid heeft.
LegoRK 3
Bricksterdam 1
Johlie70 1
Bricksterdam 1
Johlie70 1
LegoRK 3
Bricksterdam 1
Johlie70 1
Bricksterdam 1
Johlie70 1
Legork 1
Johlie70 1
Bricksterdam 3
Johlie70 1
Bricksterdam 3
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Johlie - 3
Bricksterdam - 1
LegoRK - 1
Bricksterdam - 1
LegoRK - 1
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Johlie70 3
LegoRK 2
LegoRK 2
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Johlie 2
Bricksterdam 2
LegoRK 1
Bricksterdam 2
LegoRK 1
Johlie70 3
LegoRK 2
LegoRK 2
johlie 3
legork 1
bricksterdam 1
legork 1
bricksterdam 1
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
LegoRK 2
Bricksterdam 2
Johlie70 1
Bricksterdam 2
Johlie70 1
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
En jawel, de stembussen voor de eerste ronde zijn gesloten. Iedereen bedankt voor het stemmen. Het was lang spannend omdat het redelijk gelijk op ging, maar uiteindelijk wist Johlie70 toch een voorsprong van 5 punten te nemen op LegoRK. Van harte gefeliciteerd!
Ik ben heel benieuwd welke part je gaat kiezen voor de maand mei. Graag krijg ik voor 1 mei een prive bericht van je met de keuze zodat ik de nieuwe challenge tzt online kan zetten.
Ik ben heel benieuwd welke part je gaat kiezen voor de maand mei. Graag krijg ik voor 1 mei een prive bericht van je met de keuze zodat ik de nieuwe challenge tzt online kan zetten.
Idee is om dat op de 1ste bekend te maken, maar nu kunnen we alvast op tijd beginnen met bedenken wat we ermee kunnen.
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Onder het motto beter laat dan nooit de stemoproep voor de 2de maand. Verdeel 5 punten over je favoriete inzendingen hieronder (vergeet met name bij meerdere inzendingen van een deelnemer niet te vermelden op welke inzending je stemt). Ik sluit de stemming over 10 dagen en maak de winnaar dan bekend. De winnaar mag de part voor volgende maand kiezen.
1. LegoRK: Liann's struiken en planten
2. Human: voederplank
3. Johlie70: uitgevallen kerstboom
4. Johlie70: microbuild straat
5. Johlie70: egel
6. Johlie70: hoogpolig tapijt
7. Bricksterdam: Brickheadz hert
1. LegoRK: Liann's struiken en planten
2. Human: voederplank
3. Johlie70: uitgevallen kerstboom
4. Johlie70: microbuild straat
5. Johlie70: egel
6. Johlie70: hoogpolig tapijt
7. Bricksterdam: Brickheadz hert
Hoogpolig tapijt 1
Egel 1
Voederplank 1
Lians planten en struiken 1
Brickhert 1
Egel 1
Voederplank 1
Lians planten en struiken 1
Brickhert 1
Tapijt 2
Vogelplankje 2
Microstraat 1
Vogelplankje 2
Microstraat 1
Egel 3
Tapijt 2
Tapijt 2
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Hoogpolig tapijt 3
Voederbak 1
Microscale 1
Voederbak 1
Microscale 1
Egel 4
Tapijt 1
Tapijt 1
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Bij dezen!
Voederplank: 2
Egel: 2
Hert: 1
Voederplank: 2
Egel: 2
Hert: 1
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Bedankt allemaal voor het stemmen!
Zoals Geert hierboven al plaatste is het de bedoeling de part pas op de eerste openbaar te maken. Mocht je dus gewonnen hebben stuur me svp een privebericht met de gekozen part ipv een openbaar bericht. Morgen in Ulft laten weten mag natuurlijk ook, of als je zelf de nieuwe uitdaging wil aankondigen op 1 juni mag dat uiteraard ook!
Het zal weinigen verrassen, maar Johlie70 is toch wel de kampioen van de uitdaging tot nu toe met behoorlijk wat erg leuke inzendingen. Dit heeft geleid tot een 1ste en 2de plek voor de april ronde. Human met de voederplank is kort daarachter derde geworden.
Op plek 2 eindigde het hoogpolige tapijt en de winnaar is uiteindelijk de egel geworden! Van harte gefeliciteerd Johannes!
Mocht je nog aan de mei ronde mee willen doen met de ski, deze sluit vrijdag einde van de dag dus er is nog even tijd!
Zoals Geert hierboven al plaatste is het de bedoeling de part pas op de eerste openbaar te maken. Mocht je dus gewonnen hebben stuur me svp een privebericht met de gekozen part ipv een openbaar bericht. Morgen in Ulft laten weten mag natuurlijk ook, of als je zelf de nieuwe uitdaging wil aankondigen op 1 juni mag dat uiteraard ook!
Het zal weinigen verrassen, maar Johlie70 is toch wel de kampioen van de uitdaging tot nu toe met behoorlijk wat erg leuke inzendingen. Dit heeft geleid tot een 1ste en 2de plek voor de april ronde. Human met de voederplank is kort daarachter derde geworden.
Op plek 2 eindigde het hoogpolige tapijt en de winnaar is uiteindelijk de egel geworden! Van harte gefeliciteerd Johannes!
Mocht je nog aan de mei ronde mee willen doen met de ski, deze sluit vrijdag einde van de dag dus er is nog even tijd!
Gefeliciteerd, Johlie70
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Mooi man!
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Ik DM je zo wat suggesties
Gefeliciteerd!
Mooi gedaan en gefeliciteerd!!
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Het is voor de maand mei rustig geweest met inzendingen. Een kort lijstje dus deze keer met wederom: je mag 5 punten verdelen over de inzendingen, over een dag of 10 sluit de stemming. Voor wie het ontschoten was: de ski is de part die Johlie70 voor mei gekozen had.
Johlie70 - Boerderij
Johlie70 - vikinghamer
Johlie70 - dakantenne
Johlie70 - pizza
en tenslotte mijn eigen go-kart
de winnaar mag de part voor juli kiezen, de nieuwe uitdaging is net online verschenen waarvoor de kaars als part gekozen is. Doe dus vooral mee
Johlie70 - Boerderij
Johlie70 - vikinghamer
Johlie70 - dakantenne
Johlie70 - pizza
en tenslotte mijn eigen go-kart
de winnaar mag de part voor juli kiezen, de nieuwe uitdaging is net online verschenen waarvoor de kaars als part gekozen is. Doe dus vooral mee