Meetings 2024
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Prima te doen voor mij, vind de meetings altijd leuk dus de reistijd neem ik op de koop toe. Tzt zal ik wel aangeven hoeveel en of er mensen kunnen meerijden naar Ulft.
Prima, we kunnen best een keer naar Oost
Meeting Schiedam slaan we in ieder geval dit jaar ff over.
Misschien is dat hoofdstuk zelfs gesloten. Maar dat gaan we nog zien. Of niet.
Meeting Schiedam slaan we in ieder geval dit jaar ff over.
Misschien is dat hoofdstuk zelfs gesloten. Maar dat gaan we nog zien. Of niet.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Succes/Sterkte Aangord, wat het geval ook mogen zijn.
Nou, ongeveer. Zoiets. Mijn collega scheikunde toa is al weg.
Eens zien of ik het einde van het schooljaar red.
Eens zien of ik het einde van het schooljaar red.
Balen! Gedoe op je werk moet je niet willen (maar ja, je kunt er zelf lang niet altijd wat aan doen...)
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Met jou energie voor 10 kan ik me voorstellen dat jij voldoende bent om alles draaiende te houden .
Raven
Met jou energie voor 10 kan ik me voorstellen dat jij voldoende bent om alles draaiende te houden .
- Barthezz_Brick
- Premium
- Contacteer:
Ulft, dat moest ik even opzoeken. In de spits een kleine 2u. Mooie locatie en tot dan
Ook ik zal 'm aan een paal moeten hangen om daarna thuis te komen. Is er iets in de buurt waar m'n auto kan laden tijdens de meeting dat jullie weten?
Leuk, dat is lang geleden een meeting in Ulft. Daar hebben we nog eens een mooie Technic meeting gehad voor onze Deutsche leute om trail wagens te bouwen. Ook daar de 1.000.000 views van de V8 gevierd Die goede oude tijd
Voor mij 1 uur en 10 minuten rijden, maar als ik de Technic boys meeneem wordt het 2 uur. Utrecht en Zeist liggen net aan de verkeerde kant van de route. Komt wel goed. Is ook gezelliger dan in je uppie die kant op te moeten
Voor mij 1 uur en 10 minuten rijden, maar als ik de Technic boys meeneem wordt het 2 uur. Utrecht en Zeist liggen net aan de verkeerde kant van de route. Komt wel goed. Is ook gezelliger dan in je uppie die kant op te moeten
Vet! Ik was hier zo graag bij geweest, maar ik ben dan op vakantie
Kijk, eindelijk eens een meeting op minder dan drie kwartier rijden.
Oh ja, die technic meetings. Die met de MBFR mensen kan ik me herinneren, maar ik heb ook een keer op een technic(?) meeting zitten prutsen om een draak rond een kasteeltoren te laten vliegen. Was dat nou ook in Ulft of Gendringen?
Oh ja, die technic meetings. Die met de MBFR mensen kan ik me herinneren, maar ik heb ook een keer op een technic(?) meeting zitten prutsen om een draak rond een kasteeltoren te laten vliegen. Was dat nou ook in Ulft of Gendringen?
Ik heb er zin in, en als iemand mee wil rijden, graag! Kan wel wat gezelligheid gebruiken tussen Hoorn en Ulft...
Maarrrr, eerst Lelytown!
Maarrrr, eerst Lelytown!
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Als er ergens rond Amsterdam een meetingpoint af te spreken is alvast zeer graag! Voor ov was Ulft me toch wat te ver weg...
Zeker, ik kom langs Amsterdam. We kunnen bijv. afspreken op P+R Noord? (neem aan dat daar OV stopt)Bricksterdam schreef: ↑di feb 27, 2024 11:01 pmAls er ergens rond Amsterdam een meetingpoint af te spreken is alvast zeer graag! Voor ov was Ulft me toch wat te ver weg...
We kunnen dichter bij de datum de details afspreken .
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Zo te zien in buurt metrostation noord, lijkt me dus prima. Spreken idd tzt wel details af. Heel fijn dat het kan
Met een nieuwe baan
in het vooruitzicht is Meeting Schiedam definitief van de baan. Een afgesloten hoofdstuk.
in het vooruitzicht is Meeting Schiedam definitief van de baan. Een afgesloten hoofdstuk.
@aangord Kan je niet snel nog een meeting plannen? Dan verbouwen we de hele tent
Ik kom over de N65 langs Oisterwijk, dus ik verwacht dat dat wel goed moet komen. Hoef ik die ruim 1,5 uur ook niet alleen te rijden.
Awesome.
De N65 is bijna mijn achtertuin. Vanaf de afslag bij de McDonalds is het misschien 2 minuten omrijden.
ik heb de datum al in de agenda staan.
- vertmaori
- Premium
- Contacteer:
Vanuit het zuiden van Brabant (lees: Oisterwijk), woon ik voor jullie halverwege de route op een paar minuten van de A50. Als jullie dan behoefte hebben aan koffie kan dat hier. Dan rijd ik met eigen auto weer achter jullie aan richting Ulft.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik kan je natuurlijk ook even komen oppikken he dan doe ik graag een bakkie mee
- vertmaori
- Premium
- Contacteer:
Vanuit het westen over de A12 werkt dat natuurlijk ookSamtheChemist schreef: ↑ma mar 18, 2024 11:38 amIk kan je natuurlijk ook even komen oppikken he dan doe ik graag een bakkie mee
Human
@aangord Kan je niet snel nog een meeting plannen? Dan verbouwen we de hele tent
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Voor mij is het nog niet zeker als ik naar Ulft kom; ook ik ben afhankelijk van het OV.
Als een automobilist mij kan oppikken in Zwolle voor heen- en terugreis, zal dat heel fijn zijn.
Als een automobilist mij kan oppikken in Zwolle voor heen- en terugreis, zal dat heel fijn zijn.
Ook ik ben deze keer afhankelijk van het OV, maar ik vind het persoonlijk een beetje te duur om met de bus en trein vanaf Papendrecht te komen.
Mocht iemand mij dus in Papendrecht kunnen ophalen voor de meeting in Ulft, dan zal ik dat zeer waarderen. Uiteraard is een kleine benzinebijdrage op zijn plaats, maar ik ga geen 60 a 70 euro betalen.
Mocht ik binnen nu en een week geen vervoer kunnen regelen, dan zal ik dat op tijd laten weten. Misschien wil dan iemand anders voor deze keer het sets verdelen organiseren.
Mocht iemand mij dus in Papendrecht kunnen ophalen voor de meeting in Ulft, dan zal ik dat zeer waarderen. Uiteraard is een kleine benzinebijdrage op zijn plaats, maar ik ga geen 60 a 70 euro betalen.
Mocht ik binnen nu en een week geen vervoer kunnen regelen, dan zal ik dat op tijd laten weten. Misschien wil dan iemand anders voor deze keer het sets verdelen organiseren.
Inmiddels heb ik vervoer gevonden. Setverdeeltopic maak ik zeer binnenkort aan.
zijn de meetingdagen van 2025 al bekend?
Officieel nog niet
Zijn er al data vastgelegd voor 2025?
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Spannend!