Slow chat (2023): liever één brick in je hand, dan tien onder je voet
Pijn lijden*, foto's maken voor Daniël, beetje binnen mijn comfortzone bouwen.
*binnenkort gaan ze de chronische ontsteking naast mijn stuitje opereren, hopelijk is het daarna weer over.
*binnenkort gaan ze de chronische ontsteking naast mijn stuitje opereren, hopelijk is het daarna weer over.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Morgen naar een verjaardag en winterbanden monteren. En hopelijk nog wat bouwen voor de wedstrijd van Sander. Zondag gaat dat sowieso gebeuren.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik hoop de komende dagen nog losse onderdelen op te ruimen.
Dat hoop ik elke dag, zucht....sanderkoenen schreef: ↑ma dec 04, 2023 6:58 am Ik hoop de komende dagen nog losse onderdelen op te ruimen.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik heb dit niet helemaal gezien.
Maar af en toe updates hiervan gekeken.
Erg leuk om te zien en ook leuk om te horen hoe de redenatie achter bepaalde keuzes.
Maar af en toe updates hiervan gekeken.
Erg leuk om te zien en ook leuk om te horen hoe de redenatie achter bepaalde keuzes.
Ik heb toen de opbouw van de vuurtoren zitten kijken. Was erg leuk, prettige stem ook.
Erg jonge gast en heel enthousiast.
Ik vind dat hij erg veel repeteert, het is heel veel hetzelfde maar er zitten wel leuke dingen tussen, bv bepaalde details die hij in het wegdek bij zijn vliegveld aanlegt en ook een bijzondere manier van een eindstop (buffer) op een treinrails.
Wat mij best wel stoort is het gemak waarop hij een baseplate aan gort snijdt om er een niet functioneel trapje naar beneden in te maken. Er ligt ook vrij veel niet lego rails. Ik zal wel weer aangevallen worden dat het mij stoort, maar ik heb hem bv ook een hele nette diagonale scheiding zien maken van wedge plates. Ik begrijp dan niet dat hij voor de makkelijke oplossingen van baseplates snijden gaat.
Ik vind dat hij erg veel repeteert, het is heel veel hetzelfde maar er zitten wel leuke dingen tussen, bv bepaalde details die hij in het wegdek bij zijn vliegveld aanlegt en ook een bijzondere manier van een eindstop (buffer) op een treinrails.
Wat mij best wel stoort is het gemak waarop hij een baseplate aan gort snijdt om er een niet functioneel trapje naar beneden in te maken. Er ligt ook vrij veel niet lego rails. Ik zal wel weer aangevallen worden dat het mij stoort, maar ik heb hem bv ook een hele nette diagonale scheiding zien maken van wedge plates. Ik begrijp dan niet dat hij voor de makkelijke oplossingen van baseplates snijden gaat.
- WvdP
- Site Admin
Ik zou niet weten waarom je daarop aangevallen zou worden. Ik ben het helemaal met je eens en snap die keuze ook niet. Hij laat zien dat het met wedge plates kan, waarom zou je dan gaan snijden?aawsum schreef: ↑di dec 05, 2023 9:22 pmWat mij best wel stoort is het gemak waarop hij een baseplate aan gort snijdt om er een niet functioneel trapje naar beneden in te maken. (...) Ik zal wel weer aangevallen worden dat het mij stoort, maar ik heb hem bv ook een hele nette diagonale scheiding zien maken van wedge plates. Ik begrijp dan niet dat hij voor de makkelijke oplossingen van baseplates snijden gaat.
- Berthil
- Premium
- Contacteer:
Ik ben het hier helemaal mee eens. Er gebeuren hele leuke dingen maar er worden letterlijk en figuurlijk ook shortcuts gemaakt, ik neem aan om tijd te winnen.aawsum schreef: ↑di dec 05, 2023 9:22 pm Erg jonge gast en heel enthousiast.
Daar ben ik het dan zeker mee eens. Ga nog eens een stuk kijken want dit herken ik niet van de maker in mijn geheugen. Wellicht heb ik toch een ander in gedachten.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
ja, klopt.
Ze doen aan onderdelen modificatie (dat is jammer om te zien).
Ik vind het leuk hoe alles bij elkaar komt en hoe de redenatie is bij het maken van bepaalde stukken.
Ze doen aan onderdelen modificatie (dat is jammer om te zien).
Ik vind het leuk hoe alles bij elkaar komt en hoe de redenatie is bij het maken van bepaalde stukken.
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Het valt me de laatste tijd op dat mensen het hele bericht quoten waar ze direct onder op reageren. Dit leest heel erg irritant vind ik.
Ik vermoed dat dit bij sommigen als (slechte) gewoonte is overgenomen van sociale media. Maar op een forum is dit niet nodig omdat je per onderwerp een draadje hebt en onderaan de pagina een vak waarin je direct je reactie kunt typen.
Ik zou het fijn vinden als 'men' weer alleen quote als je iets wilt terug halen wat een tijd geleden is gepost of een deel quote waarop je specifiek wilt reageren.
Ik vermoed dat dit bij sommigen als (slechte) gewoonte is overgenomen van sociale media. Maar op een forum is dit niet nodig omdat je per onderwerp een draadje hebt en onderaan de pagina een vak waarin je direct je reactie kunt typen.
Ik zou het fijn vinden als 'men' weer alleen quote als je iets wilt terug halen wat een tijd geleden is gepost of een deel quote waarop je specifiek wilt reageren.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Weet je wat een goed idee is?
Weekend!
Zijn er nog plannen?
Weekend!
Zijn er nog plannen?
Bouwen!!!
Net nog een stukje foto bewerkt. Zometeen richting ziekenhuis. Als ik terug ben maar zien waar ik nog toe in staat ben.
Succes
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Succes in ieder geval (wat het ook mag zijn).
Ik ga verder met het laminaat.
Ik ga verder met het laminaat.
Chronisch ontstoken haarnetcyste op mijn stuitje laten verwijderen
En sterkte met leggen!
En sterkte met leggen!
Dank je. Ben inmiddels weer thuis:)
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Mooi!
Laminaat ligt er in.
Tijd voor weekend.
Laminaat ligt er in.
Tijd voor weekend.
- VlieBricker
- Premium
KlaasK, een voorspoedig herstel voor jouw ongemak toegewenst!
Dit weekend weer verder prutsen met LED verlichting. Na de dark session tijdens LOWLUG-XL toch maar eens gestort op verlichting. Eerst eens een startsetje besteld bij BrickLED en vervolgens met losse ledjes van kerstverlichting en action e.d. gaan experimenteren. En ondertussen de restanten van winter wonderland van vorig jaar opgezocht en nu eens kijken of daar wat verlichting in gebouwd kan worden.
Dus voorlopig weer onder de pannen dit weekend.
Dit weekend weer verder prutsen met LED verlichting. Na de dark session tijdens LOWLUG-XL toch maar eens gestort op verlichting. Eerst eens een startsetje besteld bij BrickLED en vervolgens met losse ledjes van kerstverlichting en action e.d. gaan experimenteren. En ondertussen de restanten van winter wonderland van vorig jaar opgezocht en nu eens kijken of daar wat verlichting in gebouwd kan worden.
Dus voorlopig weer onder de pannen dit weekend.
- Afol71
- Premium
Zojuist een set afgebroken die een tijdje geleden via MP had gekocht. Altijd een risico als je een set vanaf de foto's koopt en op laat sturen en dat kwam hier dus een. keertje uit. Bestaat er een term voor wanneer een set is samengesteld uit allerlei alternatieve (wel Lego) onderdelen? Een Frankenset o.i.d.? Zelfs gebroken Technic pins tegen gekomen en bars i.p.v. asjes waardoor alles ramvast zat. . . . .
Ook zelden zo'n vieze set ontvangen, het leek wel of die onderuit de hondenmand kwam of zo. Alles ligt nu in een warm sopje Biotex te weken voor een goede wasbeurt.
Risico van het vak, en nog steeds was het ruim de gok waard. Ik kocht de set voor parts en de aansturing dus dat is prima in orde
Ook zelden zo'n vieze set ontvangen, het leek wel of die onderuit de hondenmand kwam of zo. Alles ligt nu in een warm sopje Biotex te weken voor een goede wasbeurt.
Risico van het vak, en nog steeds was het ruim de gok waard. Ik kocht de set voor parts en de aansturing dus dat is prima in orde
Ik moet nog een zeil van de islanders met vanish weer wit maken werkt ook perfect. Lauw water en lichtjes boenen.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ah, was dat de manier
Ik heb ook nog een zeil liggen, die aandacht vereist.
Ik heb ook nog een zeil liggen, die aandacht vereist.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
De tijd vliegt echt voorbij.
Bijna weekend!
Zijn er nog plannen?
Bijna weekend!
Zijn er nog plannen?
Vanavond kerstoptreden van de meiden op de manege, morgenochtend dames afzetten wederom op de manege. Om vervolgens zelf heen en weer naar de store te gaan in Amsterdam voor wat aankopen. De rest van het weekend lekker bouwen en wat kleine klusjes in huis.