Bricks and More, wie gaat er mee? 11/12 november in België
Mamabricks neemt ook de Friends layout van Bricksterdam mee (dierenkliniek).
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik had langs willen komen maar de agenda is te druk geworden dus ik sla dit jaar over.
- Mama'sBricks
- Premium
- Contacteer:
Dat is jammer!!!
- Mama'sBricks
- Premium
- Contacteer:
Tot morgen!!!
- Afol71
- Premium
Ik vond het weer een leuke beurs om te bezoeken. Er waren echt gave Moc’s én Layouts te zien zoals een enorme StarWars lay-out en de BrickShire van de brickantiers.
@Vortexico liep ik tegen het lijf tijdens Dark Hour (die ik op zich wat tegen vond vallen en zeker niet zo indrukwekkend vond als die op de meeting in Meijel).
@Trijntje en @Mama’sBricks ook gezien en gesproken, maar het was even zoeken. Uiteindelijk gevonden in ‘ het nieuwe gedeelte’ van de beurs, op de tweede etage van gebouw 2. Leuk om weer een flink stuk van de Friends Layaout te zien.
@SleepswithLego heb ik niet gezien, maar ik was een beetje ‘overwhelmd’ door de drukte overdag.
Zeker een leuke dag gehad en een aantal hele leuke bouwwerken gezien. Leuk ook om wat LowLuggers in actie te zien en te spreken
Volgende keer een beetje beter voorbereiden op de drukte. Misschien volgende week nog even kijken op Brickmania in Antwerpen, da’s maar een half uurtje voor mij en ik kreeg ineens inspiratie voor een bouwwerk waar ik hopelijk wat stenen voor kan scoren, want het is in een kleur waar ik nu nog bijna niets van heb.
@Vortexico liep ik tegen het lijf tijdens Dark Hour (die ik op zich wat tegen vond vallen en zeker niet zo indrukwekkend vond als die op de meeting in Meijel).
@Trijntje en @Mama’sBricks ook gezien en gesproken, maar het was even zoeken. Uiteindelijk gevonden in ‘ het nieuwe gedeelte’ van de beurs, op de tweede etage van gebouw 2. Leuk om weer een flink stuk van de Friends Layaout te zien.
@SleepswithLego heb ik niet gezien, maar ik was een beetje ‘overwhelmd’ door de drukte overdag.
Zeker een leuke dag gehad en een aantal hele leuke bouwwerken gezien. Leuk ook om wat LowLuggers in actie te zien en te spreken
Volgende keer een beetje beter voorbereiden op de drukte. Misschien volgende week nog even kijken op Brickmania in Antwerpen, da’s maar een half uurtje voor mij en ik kreeg ineens inspiratie voor een bouwwerk waar ik hopelijk wat stenen voor kan scoren, want het is in een kleur waar ik nu nog bijna niets van heb.
Ik ben hier afgelopen zondag geweest. Ik vond het best wel druk, maar toch heb ik me erg goed vermaakt. Als ik iets niet goed kon zien, dan was het 5 minuten later wel weer rustig.
Het was mijn eerste Lego- beurs, en het is me goed bevallen. Ondanks dat ik er achter ben gekomen, dat mijn zoontje toch echt net iets te klein is hiervoor, al vond hij het wel erg interessant allemaal.
Wat een verschil in prijzen trouwens in die kelder. Zelfs op sets die nog te koop zijn, vragen sommige echt veel (-te veel) geld.. en mijn blauwe walvis heb ik helaas niet gezien, dus kon het allemaal makkelijk laten liggen
Maar ik heb wel veel geleerd in ieder geval en het was een goede kennismaking met een beurs in ieder geval!
Het was mijn eerste Lego- beurs, en het is me goed bevallen. Ondanks dat ik er achter ben gekomen, dat mijn zoontje toch echt net iets te klein is hiervoor, al vond hij het wel erg interessant allemaal.
Wat een verschil in prijzen trouwens in die kelder. Zelfs op sets die nog te koop zijn, vragen sommige echt veel (-te veel) geld.. en mijn blauwe walvis heb ik helaas niet gezien, dus kon het allemaal makkelijk laten liggen
Maar ik heb wel veel geleerd in ieder geval en het was een goede kennismaking met een beurs in ieder geval!
- vertmaori
- Premium
- Contacteer:
Daar is dus niks aan veranderd ten opzichte van vorig jaar. Toen ben ik heel rap door die verkoopkelder gelopen (voor zover dat kon in die drukte) en verbaasde mij over de prijzen en prijsverschillen aldaar.
Ik vond BaM vorig jaar aardig, geen reden om nog eens heen te gaan. Ook omdat er nogal wat mocs staan die al even meegaan. Prima voor de bezoeker die max 2 maal per jaar een beurs bezoekt. Voor een afol die wat vaker op pad gaat en die voor mocs gaat weet ik zo net nog niet. Dan zou je echt voor de bevriende afols moeten gaan.
Ik vond BaM vorig jaar aardig, geen reden om nog eens heen te gaan. Ook omdat er nogal wat mocs staan die al even meegaan. Prima voor de bezoeker die max 2 maal per jaar een beurs bezoekt. Voor een afol die wat vaker op pad gaat en die voor mocs gaat weet ik zo net nog niet. Dan zou je echt voor de bevriende afols moeten gaan.
- Afol71
- Premium
Ik ga nog maar kort mee in het (dit) wereldje, maar herken nu al wat je zegt over "mocs die al even meegaan" @vertmaori. Ik was nu voor de tweede keer in Geel, en zag regelmatig bouwwerken die ik vorig jaar ook gezien heb.
Zolang organisatoren dat soort dingen blijven tolereren…...
Maar zijn dat dan 'standalone' bouwwerken?
Ik heb op de hele layout vaak ook wel een paar dingen die al wat ouder zijn. Ik heb als stelregel altijd dat iets maximaal 2 evenementen mee mag en dan staat het ook vaak op een andere plek met een andere zichthoek. Alles compleet nieuw is op grote layouts bijna niet te doen vind ik, zelfs als je maar 1x per jaar ergens staat.
Ik heb op de hele layout vaak ook wel een paar dingen die al wat ouder zijn. Ik heb als stelregel altijd dat iets maximaal 2 evenementen mee mag en dan staat het ook vaak op een andere plek met een andere zichthoek. Alles compleet nieuw is op grote layouts bijna niet te doen vind ik, zelfs als je maar 1x per jaar ergens staat.
Nu ben ik op Brickmania Antwerpen en daar is ook (te) veel opnieuw gebruikt.
Toen ik lang geleden op Legoworld was (2017 of eerder...) was ik onder de indruk van een Muppettheater. Nu niet meer...
Toen ik lang geleden op Legoworld was (2017 of eerder...) was ik onder de indruk van een Muppettheater. Nu niet meer...
Dat is dan ook wel hofleverancier van de herhaling.
Bedoelen jullie deze: https://www.flickr.com/photos/154945352 ... 7974161115 ?
Ja
- Afol71
- Premium
Dat kan ik nu bevestigen inderdaad. Net weer thuis en heel veel van hetzelfde gezien als vorig week in Geel, zowel in exposanten als in verkopers. Antwerpen is wel wat ruimer van opzet en dat vond ik wel prettiger.
Bij Bram's Bouwstenen nog wat losse spulletjes meegenomen voor een projectje, daarna weer snel naar huis.
Met deze 2 beurzen zo dicht bij elkaar en zo kort op elkaar is het ook niet anders te verwachten. Wie gaat er voor beide beurzen iets aparts bouwen? En het aantal volwassenen dat met Lego bezig is, is dan wel flink gegroeid, maar het aantal exposanten is niet net zo hard mee gegroeid.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik zou dan een andere MOC meenemen
Precies kies dan een andere. Maar goed dat denk ik wel vaker, dan moet je meer bouwen en minder exposeren. is helaas ook bij sommige mensen die zelf in organisaties zitten. Afijn ik hou er over op. Volgens mij is het punt duidelijk.