Testtopic PHPBB
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Zelfs een foto van 130kb lijkt momenteel niet te werken momenteel als attachment. Via Flickr is handig voor MOCs. Maar even een snel fotootje van bv Secret sint vind ik makkelijker via attachment.
- Bishons
- Contacteer:
Before it took photos up to 4000x2666. It does not say the file is too large it just has an warning sign next to it.
I didn't see your comment Awsum until now. Okay, I'll see about getting an account or something.
I didn't see your comment Awsum until now. Okay, I'll see about getting an account or something.
Die keus maak ik ook graag bij een foto van een Wip. Die zet ik niet allemaal of Flickr, maar soms is even wat laten zien wel leuk.Boindil_Lego schreef: ↑wo dec 14, 2022 7:29 am Zelfs een foto van 130kb lijkt momenteel niet te werken momenteel als attachment. Via Flickr is handig voor MOCs. Maar even een snel fotootje van bv Secret sint vind ik makkelijker via attachment.
Allemaal goede redenen. Misschien hebben we het quotum van de provider bereikt of zo.
en dit plaatje is maar 8 kb in plaats van de 3 mb die je vaak voorbij ziet komen
Daarnaast kun je foto's ook kleiner maken alvorens te posten. Zelfs op je mobiel. Dat helpt enorm.
- Stuifzand
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb als het goed is die instelling gefixt.
Wel heb ik die maximale bestandsgrootte aangepast naar 2mb want die mega grote afbeeldingen daar zit geen mens op te wachten.
Daarnaast heeft extern hosten altijd de voorkeur (indien mogelijk).
Wel heb ik die maximale bestandsgrootte aangepast naar 2mb want die mega grote afbeeldingen daar zit geen mens op te wachten.
Daarnaast heeft extern hosten altijd de voorkeur (indien mogelijk).
Niet de foutmelding. Maar ik merk wel traagheid bij openen van topics.
Ik heb nog niets geks gemekt.
Ik ervaar eigenlijk nooit problemen
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Mooi!
- Berthil
- Premium
- Contacteer:
Bij Flickr Share moet je BBCode kiezen en dan het juiste formaat voor het forum. Zelf haal ik dan de tekst weg want die staat altijd wat onhandig naast de afbeelding (al kun je die ook er onder zetten zoals ik nu gedaan heb door er een harde return tussen te doen). Als je mijn bericht 'quote' en dan broncode bekijkt zie je hoe dat er uit ziet zonder te hoeven posten.
DSC_1187 by LL 1982, on Flickr
DSC_1187 by LL 1982, on Flickr
Kun je ook Flickr video embedden?
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Paradisa @ Bricks am Meer 2024 by Joost Slager, on Flickr
Dit zou een filmpje moeten zijn van Flickr
Dit zou een filmpje moeten zijn van Flickr
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik zie alleen dat hij die helaas niet als video oppikt.
Dat ja. Ik heb nu de "share" gebruikt hierboven, maar die doet ook niets. Zelfs niet als je er op klikt.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Video moet met bbcode(?)SamtheChemist schreef: ↑wo aug 14, 2024 10:51 am Ik zie alleen dat hij die helaas niet als video oppikt.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Geen idee maar ik was in de veronderstelling van wel. Embed geeft helaas ook geen goed resultaat