Inmiddels heb ik de afgelopen maanden drie niet al te grote MOCs gemaakt, waar ik eigenlijk best wel blij mee ben.
Alle drie voldoen ze aan de gebruikelijke eisen van de zomerbouwwedstrijd van Playtoday in Gouda. Voor wie daar niet mee bekend is, het is een publiekswedstrijd, waarbij je een MOC op een maximale basis van 32x32 en een maximale hoogte van 50 cm in mag sturen. Publiek stemt vervolgens.
Maar ja, ik kan er maar één insturen. Nu vraag ik me alleen af, welke zal ik doen? Zonder natuurlijk enige consequentie aan de uitslag van deze poll te verbinden, ben ik gewoon benieuwd welke jullie in zouden sturen.
De eerst die ik bouwde was Falcon Castle:
De tweede was de kapel op de rots:
En de derde is pas nieuw, de kleine stad:
Trilemma, advies gevraagd ;)
Moet je je moc daar tentoon stellen of gaat het op basis van deze foto's. In beide gevallen zou ik denk ik zorgen voor wat interactie tussen een paar minifigs. Aan de kwaliteit van je bouwwerken is niets aan te merken, maar (inter)actie wordt vaak ook gewaardeerd door publiek.
- Afol71
- Premium
Ik heb gestemd voor de Falcon Castle.
Hoewel de 'kleine stad' een uitdagender bouwwerk is, is het Falcon Castle waarschijnlijk een meer herkenbaar bouwwerk voor de stemmers in een publiekswedstrijd (?).
Hoewel de 'kleine stad' een uitdagender bouwwerk is, is het Falcon Castle waarschijnlijk een meer herkenbaar bouwwerk voor de stemmers in een publiekswedstrijd (?).
Het gaat inderdaad om tentoonstellen, van 1 t/m 31 augustus. Dus ga ik inderdaad dan maar eens peinzen hoe ik iets van actie toe kan voegen. Dank voor de tip!geert_h schreef: ↑wo mei 17, 2023 4:46 pm Moet je je moc daar tentoon stellen of gaat het op basis van deze foto's. In beide gevallen zou ik denk ik zorgen voor wat interactie tussen een paar minifigs. Aan de kwaliteit van je bouwwerken is niets aan te merken, maar (inter)actie wordt vaak ook gewaardeerd door publiek.
Ik deel die mening
Ik zou voor de bovenste gaan en dan de tip van geerth meenemen.
Maar ja, wij zijn waarschijnlijk wel ander publiek dan de gemiddelde stemmer
Maar ja, wij zijn waarschijnlijk wel ander publiek dan de gemiddelde stemmer
Het zijn vooral toeristen en kinderen die stemmen
Ninjago en starwars (ongeacht bouwkwaliteit) doen het vaak goed.
Ninjago en starwars (ongeacht bouwkwaliteit) doen het vaak goed.
Dat kan ik gewoon niet bouwen
Maar het gaat het kasteel worden denk ik. En dan nog proberen er wat leven in te brengen.
Maar het gaat het kasteel worden denk ik. En dan nog proberen er wat leven in te brengen.
Sjonge, nu kan het zomaar zijn dat ik toch voor optie 4 ga, iets anders.
familieleden waren vandaag van mening dat mijn taveerne zeker zo sprekend is als het kasteel.
Deze dus:
Een ding is helder: alle mocs hebben me veel bouwplezier opgeleverd
familieleden waren vandaag van mening dat mijn taveerne zeker zo sprekend is als het kasteel.
Deze dus:
Een ding is helder: alle mocs hebben me veel bouwplezier opgeleverd
Als de vraag nog steeds relevant is, vind ik de taverne inderdaad ook het mooist. Als de vraag niet meer relevant is trouwens ook.
Is inderdaad nog net relevant. Deze week staat er nog een ritje Gouda op het programma
Kleuren, kleine verhaaltjes, dieren, duidelijk taveerne voor mij.
Taveerne. Hier gebeurt wat met die figs.
Zeker Taveerne