Het afgelopen jaar heb ik volop meegedaan met habitat challenges op Instagram. Lang niet iedereen hier zal dat gebruiken dus ik zal ook eens wat van mijn builds hier gaan posten. De laatste challenge waar ik aan meedeed had 100 jaar Disney als thema. Ik heb geen Disney gerelateerde figs dus moest eens totaal uit mijn comfortzone stappen met deze 3. Niet eerder brick built karakters gemaakt dus het zijn daardoor ook niet meteen mijn favoriete moc's.
Bricksterdam's habitats
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
- Bijlagen
-
- 20230514_114106_0000.png (730.48 KiB) 223 keer bekeken
-
- 20230514_114242_0000.png (924.97 KiB) 223 keer bekeken
-
- 20230514_113943_0000.png (871 KiB) 223 keer bekeken
Leuk gedaan. Meteen herkenbaar en grappig.
De dweilende kandelaar. Is toch uit assepoester?
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
De laatste is een dweil uit Fantasia. Heel goed gelukt. De grote schaduwen erachter kloppen ook goed met de film. Ik herken de eerste dan weer niet.
Edit: oh wacht dat is Happy Feet zeker?
Edit: oh wacht dat is Happy Feet zeker?
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Dank allen voor de leuke reacties 
Het zijn inderdaad Finding Nemo (mine! Mine! Mine!), Wall-E en Fantasia.
De dweil van Fantasia is lastig, heb al diverse varianten gezien als die mechanische cliparmpjes of een Travis brick. Maar wilde ze graag op gelijke hoogte krijgen en zonder zo'n lompe steen op de steel. Kandelaar was enige part die ik bedenken kon om dat te bereiken.
Het zijn inderdaad Finding Nemo (mine! Mine! Mine!), Wall-E en Fantasia.
De dweil van Fantasia is lastig, heb al diverse varianten gezien als die mechanische cliparmpjes of een Travis brick. Maar wilde ze graag op gelijke hoogte krijgen en zonder zo'n lompe steen op de steel. Kandelaar was enige part die ik bedenken kon om dat te bereiken.
- Afol71
- Premium
Ik vind ze leuk!
Finding Nemo en Wall-E herkende ik direct, Die dweil kende ik niet maar vind ik de leukste. Zoals Boindil_Lego ook zegt, die schaduwen zijn ook heel goed gedaan. Het gebruik van de kandelaar is mooi gedaan, leuk zoals je dat hierboven beschrijft.

Finding Nemo en Wall-E herkende ik direct, Die dweil kende ik niet maar vind ik de leukste. Zoals Boindil_Lego ook zegt, die schaduwen zijn ook heel goed gedaan. Het gebruik van de kandelaar is mooi gedaan, leuk zoals je dat hierboven beschrijft.
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Nogmaals dank Afol71!
Ik had al eens een experimentje gedaan met een tijgerhabitat om een zijwaartse muur te gebruiken. Het is voor mij wel een mooie manier om een hoop nieuwe technieken te oefenen op klein formaat
Ik had al eens een experimentje gedaan met een tijgerhabitat om een zijwaartse muur te gebruiken. Het is voor mij wel een mooie manier om een hoop nieuwe technieken te oefenen op klein formaat
- Bijlagen
-
- PhotoRoom-20230411_213832.png (585.03 KiB) 130 keer bekeken
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Bedankt @HoodedOne ! Vond zelf Fantasia ook de leukste om te maken