Raven’s Moc Zone
Leuk pirateneiland geworden zo, maar vooral die zeilen vind ik erg goed gevonden en de moc nog beter maken dan dat hij zonder zou zijn. Wat dergelijke details dus voor verschil kunnen maken, knap gevonden!
Weer eens een idee voor een nieuwe MOC
Het begin is er, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Voor de wedstrijd op groot formaat neem ik aan?
Een nieuwe GBC concurrent zie ik. Top.
Nou inderdaad je moet ergens beginnen. Dank jullie wel.
Ja ik had hem al eens eerder gemaakt dus was nu vrij goed te doen. Toen kwam het nooit tot een MOC (was gemaakt voor een gezamenlijke apocalyptische layout) en nu een mooie toepassing ervoor gevonden.
Weer een stapje verder, mechaniek werkt perfect. Nu de aankleding nog.
https://www.instagram.com/reel/CohwESyr ... MyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/reel/CohwESyr ... MyMTA2M2Y=
Goed begin 

Dank je.
Altijd mijn grootste gemis als ik GBC's zie, het is zo kaal. Ik snap dat dat de charme is van GBC, de techniek, maar toch is dat de layout bouwer in mij die dan wat mist.
Mooie integratie van de gbc inderdaad, ik snap precies wat je bedoeld met het gemis aan lay-out bij dergelijke technische vernuften. Ooit met Berthil ook al over gehad dat ik iets met de Ball, Bionicle Zamor Sphere with Marbled Yellow Pattern wil doen als vuurballen, waarbij ik hoop eerdaags ook een stukje van de techniek te kunnen laten zien.
Die oranje balletjes lijken op lavaballetjes die onze held moet ontwijken.
Merci
Hidden Tempel of the Amazone:
Diep verborgen in de jungle van de Amazone is een eeuwenoude tempel gevonden. De onderzoekers onder leiding van Indiana Jones hebben diverse gevaren getrotseerd om bij de schatten te komen. De overwoekerde tempel wordt bewoond door de vele dieren die in de Amazone leven. Zij zullen de schatten niet zomaar opgeven.
Net voordat ze de grote schatkamer betreden trapt er iemand op een booby-trap en de lavaballen vliegen de onderzoekers om de oren. Een enkeling moet zelf springen voor zijn leven... Als dat maar goed afloopt!!!
Het filmpje:
De Foto's (diverse dus even doorklikken.:
Diep verborgen in de jungle van de Amazone is een eeuwenoude tempel gevonden. De onderzoekers onder leiding van Indiana Jones hebben diverse gevaren getrotseerd om bij de schatten te komen. De overwoekerde tempel wordt bewoond door de vele dieren die in de Amazone leven. Zij zullen de schatten niet zomaar opgeven.
Net voordat ze de grote schatkamer betreden trapt er iemand op een booby-trap en de lavaballen vliegen de onderzoekers om de oren. Een enkeling moet zelf springen voor zijn leven... Als dat maar goed afloopt!!!
Het filmpje:
De Foto's (diverse dus even doorklikken.:
- swandutchman
- Premium
- Contacteer:
Wat een gaaf bouwwerk! 

Dank heren!!
Erg knap gemaakt! Hopelijk kunnen we hem op de volgende meeting in het echt zien.
@Geert Hij gaat mee naar Lelystad.
@Berthill Thnx, van een GBC meester als jou betekent dat veel.
@Berthill Thnx, van een GBC meester als jou betekent dat veel.
Erg leuk gedaan, dit is wel een erg mooi aangeklede GBC geworden zo. 

- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Heel tof gemaakt 

Thnx Guys. Inspiratie sloeg toe en een wedstrijd (bedankt Sander).
Dat gebeurd sporadisch. Meestal lopen ze door. Soms blijven ze op een paar plekken liggen maar een volgens balletje neemt ze dan weer mee op avontuur. Dus uiteindelijk rollen ze altijd weer de grot in.
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Heel gaaf gebouwd Raven!

Mooie details en een GBC met een leuk verhaal!

Mooie details en een GBC met een leuk verhaal!
Dank je wel!