Yneke the Wise, Head Librarian of the Bedwyne Royal Institute of Knowledge Library.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elderon
Berichten: 23
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:30 pm
Contacteer:



Yneke the Wise is known as a very astute and reliable person to run the vast library of the Bedwyne Royal institute of Knowledge. Her knowledge of where to find articles as well as a meticulous way to document new knowledge is revered throughout Helmshold and beyond. She is known for being mostly quiet and taking in her surroundings, but it is very apparent that not much escapes her attention. The stray cats that hunt for rats in the library flock to her and she is often seen as giving them scritches and feeding them treats, almost as if she adopted them. Her creativity is not just limited to the library as she often sculpt figurines that pop up all throughout her office. Even though she is quiet and moves along the long halls silently, people who meet her cherish the impression she left behind.

Ineke zal bij mij altijd bekend staan vanwege de geniale brickbieb, een naslag werk dat ik regelmatig nog steeds gebruik. De vele bouw technieken die daar in staan zijn gewoon uitermate handig vooral als ik weer eens vergeet hoe bepaalde verhoudingen in elkaar zitten. Daarnaast was het fijn om te weten dat er altijd wel fotografisch bewijs was van je bouwwerk als Ineke op het evenement is langs geweest. Er waren ook bijna nooit meetings die zij oversloeg en ook al zei ze niet veel, datgene dat ze zei was altijd wel een compliment over een bouwtechniek of detail in je MOC. Mijn eerste meeting als een AFOL was in Oss een evenement dat zij altijd graag en goed deed organiseren en het was dit evenement waar ik zo veel mensen heb leren kennen die ik nu nog steeds erg goede vrienden noem.
Dit bouwwerk is mijn eerbetoon aan de enige echte MOCkingbird een zeer gewaardeerde en gemiste mede-AFOL.

 
 
 
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 761
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel

Gaaf Elderon, mooi eerbetoon!
Gebruikersavatar
Ecclesiastes
Premium
Berichten: 116
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:11 am
Contacteer:

Ja mooi gedaan, leuk verhaal om haar persoon er ook bij bedacht!
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Echt heel tof.
Gebruikersavatar
Brick_Rebel
Premium
Berichten: 392
Lid geworden op: di nov 10, 2020 1:26 pm
Contacteer:

 Inderdaad een mooi eerbetoon, zeer herkenbaar, duidelijk Ineke. :)
 Leuk dat je ook de figurines erbij hebt gezet die ze maakte.
 
 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1657
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Mooi gemaakt Elderon. Helemaal met jouw persoonlijk verhaal erbij.
Gebruikersavatar
Berthil
Premium
Berichten: 869
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Mooi gedaan, bouwwerk en verhaal!
Mockingbird’s legacy
Berichten: 62
Lid geworden op: vr aug 05, 2022 8:57 am

Wat een prachtig eerbetoon aan mijn lieve zus. In al haar bescheidenheid zou ze dit toch erg mooi gevonden hebben denk ik.
Dank je wel.

Groet,
Brigitte
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1562
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Ik heb haar nooit in real life mogen ontmoeten, maar dit eerbetoon komt ook hier binnen 🙏
Gebruikersavatar
Aliencat
Premium
Berichten: 597
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:24 pm
Contacteer:

Erg mooi eerbetoon aan een geweldig persoon.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Super mooi en eerlijke MOC.
Plaats reactie