Zo nu eerst een... Bricking Bavaria?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik ben vorig jaar als exposant naar Bricking Bavaria geweest, het jaarlijkse evenement van de gelijknamige vereniging. 

Dit jaar wilde ik niet weer omdat ik al naar Legoworld ging, maar goed, zie ander topic... Kortom: Ik wil er wel graag weer heen.

Het evenement heeft wisselende locaties, dit jaar is het in Fürth, bij Neurenberg (ca 6½ uur rijden uit NL of 6 uur treinen).
De opbouwdag is donderdag 17 november, op vrijdag 18 is het alleen voor afols, en za/zo 19/20 is voor publiek. 

Vorig jaar kwamen er volgens mij rond de 60 afols, het was een grote hal met veel imposante bouwwerken. 
Het evenement heeft ook een leuk avondprogramma, je kunt je op vrijdag en zaterdag voor het eten aanmelden. 
Overnachting is mogelijk met korting in een hotel (als er nog plekken zijn, geen idee) voor 90 euro per kamer per nacht (dus 45 pp als je met twee bent).

Informatie verder op hun website: https://www.bricking-bavaria.de/brickin ... teller/#en

Het lijkt mij dus leuk om hierheen te gaan. Zijn er andere lowluggers die hier ook oren naar hebben? Dat zou gezellig kunnen zijn. 
Gebruikersavatar
thomassio
Premium
Berichten: 420
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 pm
Contacteer:

Ja hoor ik wil wel mee.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Leuk, meld je zelf even aan daar. Als zich geen automobilist meldt als deelnemer kunnen we met de trein, ik stel voor donderdag heen. We kunnen maandag terug, we kunnen ook 's nachts terugreizen: de nachttrein vertrekt om 1:41 's morgens uit Neurenberg, dan ben je in 9:29 in Utrecht.
Gebruikersavatar
Twan
Premium
Berichten: 682
Lid geworden op: di nov 10, 2020 2:31 pm
Contacteer:

ik ga al!

stond al een tijdje aangemeld :D
 
 
Gebruikersavatar
Mociain
Premium
Berichten: 187
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:28 pm
Contacteer:

Ik heb ook zeker interesse
Plaats reactie