Collectible Minifigs 2022

Plaats reactie
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Ook de Collectible Minifigs gaan in 2022 door (klikbaar):

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bron
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

I said it before, and will do it again. Wat een leuke reeks sinds jaren. Was het maar 2022 :love:
 
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4105
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Dat wordt kopen!
Gebruikersavatar
BrickJohannes
Premium
Berichten: 165
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 11:23 am
Contacteer:

Mooie minifiguren, leuke dieren, leuke onderdelen. Dit wordt weer even wat hamsteren!
Gebruikersavatar
Boindil_Lego
Premium
Berichten: 1476
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:48 am
Locatie: Een, Drenthe
Contacteer:

:klappen:
 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1657
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Enorm mooie minifigs en onderdelen.
Veulentje!
En een Jetse Plat minifiguur! (op de handbike) Die wil mijn vrouw zeker hebben :cool:
  :D
 
Gebruikersavatar
Minoboys
Berichten: 779
Lid geworden op: di mar 30, 2021 12:25 pm
Locatie: Australia!
Contacteer:

:feest: Pretty cool minifigures!! Although we didn't get a knight as all the castle fans wanted! :( One of my favourite has to be the lady with the toucan! Or the smiling mushroom :turn:
 
 
 
 
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Erg gave minifigs, op een paar na. Anders zou ik voor (een paar) do(os/zen) gaan
Gebruikersavatar
Brick_Rebel
Premium
Berichten: 392
Lid geworden op: di nov 10, 2020 1:26 pm
Contacteer:

Wel écht weer een leuke serie! :klappen:
 
Meestal kom ik bij nieuwe series niet verder dan de helft, maar nu wil ik toch zeker 9 van de 12 figs hebben, en sommige meer dan 1x.  :love:
 
 
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Vandaag er achter gekomen dat in een volle doos minifigs serie 22 niet perse 3 complete series zitten. De verkoper in de winkel waarschuwde mij er al voor, dat had hij ook gehad met een doos die hij had uitgezocht. De doos was nog geseald en niets op aan te merken, dus echt pech. Zeker omdat het de boself was die er maar 2 keer in zat en de nachtbewaker die er 4 keer in zat. Andersom had ik het zeker geen probleem gevonden.

En nu ik het er toch over heb, die boself vind ik eigenlijk wel 1 van de leukste uit de serie. Uiteraard is de troubadour ook erg leuk, maar hier wil ik er wel een paar meer van nu ik hem eenmaal in het echt gezien heb. Ook leuk dat de husky vernieuwd is en dat ze niet de bestaande hebben gebruikt.
Gebruikersavatar
Dennis75
Premium
Berichten: 374
Lid geworden op: vr jan 21, 2022 10:13 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

De CMF muppets zijn bekend gemaakt...
https://brickset.com/article/74321/mupp ... ed-at-last!

Afbeelding

 
 
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

Kermit!!! I Don't watch Muppets but this guy always seems to pop up around the internet. He's so cute :)
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 438
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

Ik heb de serie vandaag ontvangen. En onmiddelijk een verlangen naar MEER. Een tweede serie graag. Mijn ideaal zou zijn:
1. Scooter
2. Floyd Pepper
3. Zoot
4. Dr. Teeth (dan is de Electric Mayhem compleet)
5. Link Hogthrob, in pigs-in-space uniform
6. Dr. Julius Strangepork
7. Sam the Eagle
8. Pops (the doorman)
9. News reporter
10. George the janitor (misschien is zijn opvolger Beauregard een betere keus, die had meer screen time)
11. Rizzo the Rat
12. Sweetums

En dan heb ik nog moeten strepen. Robin ontbreekt, net als Lew Zealand. Lubbock Lou & his Jughuggers zijn afgevallen.
En alternatieve kostuums: pigs-in-space uniform voor miss Piggy, OK-pakjes voor Rowlf, Janice en Miss Piggy, en op zijn minst een Dearth Nadir outfit voor Gonzo (lees: Darth Vader).
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Vandaag via LEGO Con is de volgende serie Collectible Minifigs onthuld:

Afbeelding

Bron
Gebruikersavatar
Ecclesiastes
Premium
Berichten: 116
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:11 am
Contacteer:

Ik vind ze tegenvallen. Ze zijn op zich wel leuk, maar er zijn toch zo veel betere ideen omtrent beroepen en culturen(historisch) ipv gekke pakjes. Er zullen er zat zijn die het een gave serie vinden en hier komt tie er echt wel(zeker de ridder), maar er had zoveel meer in gezeten.

Alsof er bergen kinderen zijn die denken "yes eindelijk een popcorn pak" of "yes zo lang gewacht op een boot pak."

Het voelt ook wat makkelijk, kalkoenpak check, wolf check. Draak check, ow wacht die hadden we al in het rood dus nu maar groen. Nu de serie ook van 16 naar 12 is gegaan is de overdaad aan die carnavalpakjes jammer.
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Eens, weet zelfs niet eens zeker of ik die ridder wel wil.

Na de machtig mooie frightening knight en tournament knight vind ik dit echt een kinderachtig riddertje. Enige plus vind ik dat het een vrouwelijke is. Niet zo historisch accuraat maar wel lekker inclusief.
Gebruikersavatar
swandutchman
Premium
Berichten: 525
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:25 pm
Contacteer:

Wat een leuke collectible minifiguren! Zo te zien is het thema een mix van de feesten in het najaar: halloween, thanksgiving, kerst en misschien ook chinees nieuwjaar (draak). Alleen de popcorn en de kapitein met stoomboot kan ik daarin niet helemaal plaatsen (de stoomboot dan weer wel :sint: ) . De elf met een mini speculaashuis in een snowglobe is brilliant. Ook de ridder met speelgoedpaard is erg leuk gevonden. Kortom, die gaat er wel komen, in ieder geval 1 hele serie.
 
 
 
Gebruikersavatar
Legopapa
Premium
Berichten: 235
Lid geworden op: za nov 14, 2020 12:04 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Ik heb ze nu een paar keer bekeken maar eerlijk ... ik vind ze niet echt interessant. Meestal kan ik er wel een paar gebruiken in een moc maar met deze selectie ... nee
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik vind de voorste drie leuk en de rest zeer middelmatig.
Plaats reactie