Minimeeting / stamtafel / ?

Gebruikersavatar
Mociain
Premium
Berichten: 187
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:28 pm
Contacteer:

Ik ben ook voor
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Straks, als de corona weer een beetje klaar is
Heibi
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jan 03, 2022 11:28 am

alois schreef: di nov 16, 2021 11:52 am Ik ben helemaal voor. Nog meer Geldersen (naast Vertmaori) hier?

 
Ja, hier nog één  :D
 
En mijn broer die ook lego-fan is woont net over de grens in Kleve en zou dit ook wel leuk vinden denk ik.
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Goed idee! Ik heb ook interesse afhankelijk van plaats en datum.
Ik woon in Utrecht, genoeg opties voor locaties hier verwacht ik.
Nog meer mensen uit het midden van het land?
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Nou, het wordt tijd om eens iets te regelen. Wat voor iets willen we? Een avond in een café? Overdag ik het weekend? Bij iemand thuis? Andere ideeën? Wat mij betreft inderdaad voor Midden-NL, maar anderen kunnen natuurlijk iets organiseren voor andere regio's...
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

We hebben eerst in april een meeting in Lelystad, dus ik zou voorstellen om half mei iets te doen (ben zelf de meivakantie weg).
Wat denken jullie van zondag 15 mei, in de middag?

Hier in Soesterberg hebben we een café-restaurant met groot terras aan de rand van de voormalige luchtmachtbasis. Dit is evt. ook een mooie locatie om Legobouwwerken (of -kjes) buiten te fotograferen: Er is een zeer grote asfaltvlakte. Voor het uittesten van batterijgestuurde dingen is er ook plek. Er is op korte afstand ook een stukje zand/heide
We kunnen rond 14:00 afspreken, evt. lunch of koffie, en wie dat wil kan ook blijven voor het avondeten.
Mocht je papadag hebben, er is een grote speeltuin bij... dit soort bijeenkomsten lijkt me ideaal om partner of kind mee te nemen als dat zo uitkomt, of juist niet als je daar geen zin in hebt.

Kijk hier: https://soesterdal.nl/


Maar als iemand iets leukers weet, laat het weten! (we kunnen zeker ook regelmatig op andere plekken/tijden gaan afspreken natuurlijk, bv. op 15 mei Soesterbeg, maar in juni een keer 's avonds in de stad, enzovoort...)
Gebruikersavatar
SamtheChemist
Premium
Berichten: 523
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 am
Locatie: Woudenberg
Contacteer:

eti schreef: ma mar 21, 2022 12:52 am We hebben eerst in april een meeting in Lelystad, dus ik zou voorstellen om half mei iets te doen (ben zelf de meivakantie weg).
Wat denken jullie van zondag 15 mei, in de middag?

Hier in Soesterberg hebben we een café-restaurant met groot terras aan de rand van de voormalige luchtmachtbasis. Dit is evt. ook een mooie locatie om Legobouwwerken (of -kjes) buiten te fotograferen: Er is een zeer grote asfaltvlakte. Voor het uittesten van batterijgestuurde dingen is er ook plek. Er is op korte afstand ook een stukje zand/heide
We kunnen rond 14:00 afspreken, evt. lunch of koffie, en wie dat wil kan ook blijven voor het avondeten.
Mocht je papadag hebben, er is een grote speeltuin bij... dit soort bijeenkomsten lijkt me ideaal om partner of kind mee te nemen als dat zo uitkomt, of juist niet als je daar geen zin in hebt.

Kijk hier: https://soesterdal.nl/


Maar als iemand iets leukers weet, laat het weten! (we kunnen zeker ook regelmatig op andere plekken/tijden gaan afspreken natuurlijk, bv. op 15 mei Soesterbeg, maar in juni een keer 's avonds in de stad, enzovoort...)

 
Leuk idee! Ik zet die zondag even in de agenda heb wel zin om aan te sluiten dan
 
Gebruikersavatar
WillVssn
Berichten: 23
Lid geworden op: ma mar 07, 2022 9:22 am
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Ik zag dit topic vandaag voor 't eerst.
Ik heb zeker interesse om af en toe bij elkaar te komen en reizen voor zo'n mini-meeting vind ik niet direct een probleem, al ga ik niet elke maand vanuit Zuid Limburg het hele land door voor zo'n meeting. Vanuit die optiek lijkt een regionale aanpak me dan ook fijner, of eventueel een roulatie van plekken.

In de weekends is e.e.a. voor mij ook even afhankelijk van de mogelijkheden om opvang voor m'n zoon te vinden, aangenomen dat het veelal om AFOL gelegenheden zal gaan.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Laten we hier verder ideeën verzamelen (misschien ook voor andere regio's natuurlijk), dan maak ik een paar weken van tevoren - als het idd 15 mei Soesterberg wordt - wel een wie-komt-er-topic.
Gebruikersavatar
Mociain
Premium
Berichten: 187
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:28 pm
Contacteer:

15 mei in Soesterberg wil ik wel Eti. Gelukkig speelplek voor mijn kinderen :)
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Ik heb 15 mei in m'n agenda gezet! Gezellig!
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Leuk. 15 mei 's middags terrasje in Soesterberg ,en dan ergens in juni een keer 's avonds in Utrecht? Heeft iemand suggesties voor een leuke plek?
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 761
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel

Ah 15e kan ik helaas niet.

Nu alles weer kan zijn mijn vrije weekenden schaars...

Utrecht kan je altijd in de Winkel van Sinkel terecht.
En zit er in Utrecht behalve de Store niet ook zo'n 2 hands grabbel zaakje?
Wellicht leuk om te combineren.
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Misschien is voor juni een plek met wat meer terras leuker... ergens bij de Helling / Rotsoord misschien? Klein Berlijn of zo? Of op het Ledig Erf (maar dat kan erg druk zijn).
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Hoe gaan we deze happenings noemen? Minimeet? Regionaal kabaal? Informeel Streekgebeuren voor Afols uit Midden-Nederland en Omstreken oftewel ISAMNO?
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Ik vind minimeeting wel wat hebben.
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4104
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

De 15e is een belangrijke dag voor mij.  :P
 
Ik kan dan niet.
 
Gebruikersavatar
Dennis75
Premium
Berichten: 374
Lid geworden op: vr jan 21, 2022 10:13 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Large schreef: di apr 12, 2022 3:36 pm Ah 15e kan ik helaas niet.

Nu alles weer kan zijn mijn vrije weekenden schaars...

Utrecht kan je altijd in de Winkel van Sinkel terecht.
En zit er in Utrecht behalve de Store niet ook zo'n 2 hands grabbel zaakje?
Wellicht leuk om te combineren.
 

 
Ik woon in Utrecht.. maar ken geen lokale 2e hands grabbel zaak.

Misschien bedoel je deze in Maarssenveen die ik wel eens op marktplaats voorbij zie komen.. https://aqmaarsseveen.nl/lego
Ik ben hier nog nooit geweest.

Mocht hij er wel zijn ben ik zeker geinteressseerd  ;)
Gebruikersavatar
SamtheChemist
Premium
Berichten: 523
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 am
Locatie: Woudenberg
Contacteer:

Minimeet is leuk en vind de ISAMNO ook wel grappig maar denk dat die voor sommige wat onduidelijk is ;-)
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

In overleg met admin kondigen we minimeets aan in het Meeting-gedeelte van het forum, met de tag [minimeet] ervoor. Ik ga de eerste nu aankondigen.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Er was in eerste instantie veel enthousiasme hier voor mijn voorstel , en de eerste minimeet was ook gezellig, maar bij nummer 2 komt bijna niemand dus die gaat niet door... jammer, ik zou een pakweg maandelijks treffen eigenlijk best leuk vinden, maar ja, als alleen ik dat vind, dan tref ik natuurlijk alsnog niemand.... als iemand nog andere suggesties heeft, hoor ik het graag.
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Ik dacht zelf dat het misschien leuk zou zijn om het te combineren met de Afol Appreciation Day
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Dat is zeker ook een mogelijkheid, wanneer zijn die dagen ook weer? Is dat 4x per jaar of zo?
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4104
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Je hebt er twee georganiseerd in een maand tijd.
Eentje is prima bezocht en de ander komt waarschijnlijk voor de mensen niet lekker uit.

De reden voor mij om niet te komen is dat de hooikoorts lekker opspeelt.
Ik heb niet eens zin om te moccen in die periode.

Het lijkt mij leuk om een middag te organiseren met allemaal Lego spellen met hapjes en drankjes.
Dat komt wel een keer, maar niet in deze of komende maand.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Die spelletjesmiddag lijkt me ook leuk inderdaad, ik kom graag... het stond al op de planning voor de meeting maar daar waren al te veel andere dingen te doen natuurlijk.

Ik vraag verder niet waarom Jantje of Pietje niet komt hoor, maar die minimeets van vorige en deze maand waren allebei een poging om te kijken waar interesse voor is. Ik merk dat het enthousiasme in de praktijk toch minder is dan aanvankelijk in dit topic, dus vandaar dat ik me afvraag hoe het beter kan.
Het leukste zou ik vinden als we een vast maandelijks (of zo) gebeuren hadden waar alle Lowluggers langs kunnen komen. Dat hebben best veel buitenlandse lugs voor zover ik weet wel, maar wij dus niet.

Het is misschien inderdaad een idee om op Afol Appreciation Day na het bezoek aan de Lego Store gezamenlijk wat te eten of drinken in de buurt van de Lego Store. Het was even zoeken maar die zijn 9 juli, 10 september en 10 december. Als we dat gaan doen, dan kom ik eens langs op zo'n Afol Appreciation Day denk ik! (in september dan, juli kan ik wrsch niet).
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1471
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

De combinatie lijkt mij zeker ook leuk, wellicht dan ook de moeite om vanaf wat verder weg aan te sluiten.

Wel twijfel ik of het de bedoeling is dat die data buiten het premium gedeelte gedeeld worden.
Gebruikersavatar
Stuifzand
Site Admin
Berichten: 2090
Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
Locatie: Meijel
Contacteer:

Dat is eigenlijk niet de bedoeling nee.  :lookaround:
-ik bedenk die regels niet-

 
 
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Dan verwijs je in de tekst toch gewoon naar het Premium gedeelte? Dan kunnen mensen die nog geen premium zijn geprikkeld worden om dat toch te worden ;)
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Oei, haal maar weg uit mijn antwoord of zo dan, als dat geheim was...

Ik vind het wel bezwaarlijk als we een treffen organiseren, dat dan alleen Premium-members daar welkom zijn. We kunnen uiteraard wel een tijdstip en plaats aankondigen zonder erbij te zeggen dat er eerst iets gebeurt voor alleen premium-leden.
Gebruikersavatar
WvdP
Site Admin
Berichten: 691
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 5:08 pm
Locatie: in de buurt van Leiden

Dat laatste lijkt me een uitstekend idee.
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4104
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Ik heb zeker dit nog in mijn achterhoofd.
Volgend jaar mei zal er waarschijnlijk een moment zijn.
Gebruikersavatar
Nqtqsjq
Premium
Berichten: 14
Lid geworden op: wo okt 06, 2021 12:54 pm
Locatie: Utrecht

Ik heb ook wel eens een Afolborrel gehost bij mij thuis.

Volgens mij een man of dertig waren er toen. Dat was alleen niet specifiek LowLug gerelateerd.

Wel Lego, slap ouwehoeren, drank en happerij

Ik ben vóór
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Ik was daar toen bij Nqtqsjq, later ook nog eens bij mij thuis gedaan. Daar was in ieder geval eti bij aanwezig
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ja, was bij allebei die gelegenheden aanwezig. Het was ook nog eens bij mij, daar was Nqtqsjq in ieder geval ook.
Plaats reactie