City 2022

Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4164
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Deze ga ik wel kopen (serieus), heel leuk!!
Gebruikersavatar
OrangeSpaceman
Premium
Berichten: 641
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:57 am
Contacteer:

Nu is de vraag: kan je deze motorbadkuip als badkuip gebruiken?
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4173
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Stuntz is wel een geniaal thema.
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 137
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:30 am

Gebruikersavatar
HoodedOne
Premium
Berichten: 277
Lid geworden op: wo jan 13, 2021 2:54 pm

OrangeSpaceman schreef: ma mei 02, 2022 9:29 am Nu is de vraag: kan je deze motorbadkuip als badkuip gebruiken?

 
Nee

 
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 766
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel

Rick schreef: ma mei 02, 2022 10:42 am https://jaysbrickblog.com/news/more-leg ... permarket/

Die prijzen...

https://www.lego.com/en-us/kids/sets/ci ... 58d1931137

LEGO en confidential images.  :lol:
 
 

 
Haha wauw dat is wel echt heel slecht  :lol:
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1642
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Die supermarkt is leuk, met dat winkelwagentje.  :duim:
 
 
Gebruikersavatar
OrangeSpaceman
Premium
Berichten: 641
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:57 am
Contacteer:

HoodedOne schreef: ma mei 02, 2022 10:44 am
OrangeSpaceman schreef: ma mei 02, 2022 9:29 am Nu is de vraag: kan je deze motorbadkuip als badkuip gebruiken?


 
Nee



 
Waarom denk je dat?
Ik hoop namelijk dat het niet vast zit aan de motor en dat de badkuip-mal als een bruikbare minifig-badkuip kan dienen.

Leuke sets verder. Eindelijk een supermarkt en het 'gelekte' treinstation-set is heel fraai.
Gebruikersavatar
HoodedOne
Premium
Berichten: 277
Lid geworden op: wo jan 13, 2021 2:54 pm

OrangeSpaceman schreef: ma mei 02, 2022 2:38 pm Waarom denk je dat?
Ik hoop namelijk dat het niet vast zit aan de motor en dat de badkuip-mal als een bruikbare minifig-badkuip kan dienen.

Leuke sets verder. Eindelijk een supermarkt en het 'gelekte' treinstation-set is heel fraai.

 
Als je goed kijkt naar de afbeeldingen, zie je dat er in het bad alleen maar plaats is voor 1 figuurtje. De rest van het bad is gebruikt om het bad op het frame van het motortje te bevestigen.
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

Stuntz bathtub :lol:
Gebruikersavatar
Rusty
Berichten: 105
Lid geworden op: zo aug 14, 2022 6:31 pm
Locatie: My body is on Earth, my mind is up in Space

LegoRK schreef: zo dec 05, 2021 11:27 am De city sets in het algemeen worden steeds slechter zeg.
Alleen dat setje met de eekhoorns is leuk en misschien de kraanwagen, maar die is eigenlijk te breed. 6 breed had beter geweest denk ik.
Maar de space sets zijn wel heel goed gedaan! Ik ben er nu al bang voor dat ik die moet kopen van mezelf omdat ik ze zo tof vind. :P
 

 
Dat was ook mijn gedachte, het begint weer sterk te lijken op wat Lego een aantal jaren terug had, simpel en wat grover ogende modellen. Geen deuren bijvoorbeeld, en zo zijn er meer dingen die tegenvallen.
Gebruikersavatar
Fancyfair
Premium
Berichten: 62
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:56 am

Ik kan me niet echt vinden in de reacties dat het minder zou worden. Gisteren toevallig set 60347 grocery store in elkaar gezet, en vind dit echt een geweldige set. Nieuwe etenswaren (mais), het winkelwagentje en de minifigsbenen met prothese. De grote stukken valt ook mee, alleen de wegenplaat is een ding waarin ik denk dat ze het ook achterwege hadden kunnen laten. Kleuren schema van deze set spreekt me ook erg aan.

Hetzelfde geldt voor mij eigenlijk van het 60335 train station, ook hierin vind ik het kleurenschema erg mooi, met een leuk kunstwerkje op de muur.


 
 
Gebruikersavatar
OrangeSpaceman
Premium
Berichten: 641
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:57 am
Contacteer:

Vind de nieuwe City sets ook doorgaans leuk gedaan en weinig om echt over te klagen.
Het autootje bij de Grocery Store is zo heerlijk vier noppen breed Classic Town.

City sets die zich volledig focussen op Politie ben ik heel beu.
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

OrangeSpaceman


I'm really tired of City sets that focus entirely on Police.
 
Yes, they really need to stop that. Why not just make a mining series instead or something funner than  :notimpressed: police. I think children have had enough of that. And if they do - they should at least make it something interesting
 
 
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2384
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Elke generatie kinderen heeft wel politieagenten nodig, dus er zal altijd een politieserietje moeten blijven.

Maar ik vind de boerderijserie wel een leuke afwisseling, nu nog kleinere sets met de grotere dieren...
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

I think every generation of children would rather have a construction series by now...
Plaats reactie